اخبار بروجردویژه ها

وزیر علوم در آیین افتتاح سرای دانشجویی بروجرد: طرح جامع آموزش عالی بایستی در دانشگاه «آیت‌الله بروجردی» تعریف و اجرایی شود

روزهای بروجرد- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: طرح جامع آموزش عالی، توسعه، آینده نگری و پژوهش بایستی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی تعریف و اجرایی شود.

به گزارش فارس، منصور غلامی در بازدید از دانشگاه آیت‌الله بروجردی در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این دانشگاه با توجه به جایگاه و شأن نام آیت‌الله بروجردی و همچنین فرهنگ مردم بایستی مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خوابگاه دانشجویی این دانشگاه که به تازگی احداث شده افتتاح شد و دانشجویان می‌توانند به زودی در این فضا مستقر شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی را در دانشگاه آیت‌الله بروجردی می‌توان ایجاد کرد، افزود: امید است با توجه به طرح ساماندهی جدید در ردیف دانشگاه‌هایی قرار گیرد که بتوان مأموریت‌های ویژه علمی تحقیقاتی را در آن انجام داد.

غلامی بیان داشت: در برنامه راهبردی دانشگاه بایستی با آینده‌گری دقیق مأموریت‌های علمی را تعریف و بعد از بررسی در وزارت علوم، توسط هیأت امنای دانشگاه تصویب و سپس اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مراکز آموزش علمی بسیار در بروجرد اظهار داشت: باید یک هماهنگی و پیوستگی در انجام آموزش بین این مراکز آموزش علمی صورت پذیرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه از موازی‌کاری بایستی خودداری شود، گفت: طرح جامع آموزش عالی، توسعه، آینده نگری و پژوهش در دانشگاه آیت‌الله بروجردی تعریف و اجرایی شود.

غلامی تصریح کرد: در نهایت افق آینده را برای هماهنگی‌های گفته شده با همکاری، سرعت و دقت در انجام مأموریت‌ها بایستی دید.

گفتنی است وزیر علوم به محض ورود به بروجرد، سرای دانشجویی این شهرستان را به متراژ ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع در ۴ طبقه مورد بهره‌برداری قرار داد.

این سرای دانشجویی ظرفیت پذیرش ۵۴۰ نفر در ۹۵ اتاق را داشته و از سال ۹۳ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

هزینه اجرایی این پروژه ۵۴ میلیارد ریال بوده و دارای امکاناتی همچون اتاق ورزش، نمازخانه، سالن مطالعه، اتاق کامپیوتر و سیستم اینترنت بی‌سیم است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close