اخبار بروجرد

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه رحم‌دل در بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: مدرسه ۶ کلاسه آریا رحم‌دل بروجرد با مشارکت خیرین و صرف اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

به گزارش فارس، محمد رضا حیدری در آیین افتتاح مدرسه مشارکتی آریا رحم‌دل این شهرستان اظهار کرد: این پروژه با مشارکت خیرین و با صفحه اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این  فضای آموزشی از سال ۹۳ عنوان کرد: در ماه‌های اخیر با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی پروژه سرعت گرفته و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان خاطرنشان کرد: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار و صد مترمربع و مساحت فضای آموزشی یک‌هزار و ۲۵۰ متر مربع احداث شده است.

حیدری افزود: این فضای آموزشی ۶ کلاسه شماره ساختمان اصلی، فضاهای آموزشی، محوطه و کلاس‌های جنبی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح ۳۰ فضای آموزشی لرستان در دهه فجر امسال خبر و ادامه داد: این مدارس با صرف اعتبار  بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان تاکید کرد: بخشی از فضاهای آموزشی افتتاح شده در مدارس سیل‌زده استان قرار داشتند.

حیدری بیان کرد: احداث و بهره‌برداری از فضاهای آموزشی یاد شده حرکتی در جهت استانداردسازی مدارس و پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان و دانش‌آموزان بوده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close