اخبار لرستان

جزئیات بازداشت ۴ کارشناس سازمان صمت لرستان

روزهای بروجرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: چهار نفر از نیروهای کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دستگیری چهار تن از کارشناسان سازمان صمت لرستان، اظهار کرد: صبح امروز چهار تن از نیروهای کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ نفر از این افراد چند سال پیش نیز به اتهامی مشابه اتهام امروز، دستگیر شده بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه افراد یاد شده به اتهام اختلال در حوزه بورس مواد شیمیایی و پتروشیمی دستگیر شده‌اند، افزود: مبارزه با فساد در بخش بورس مواد شیمیایی در سطح کلان و به‌تبع در استان‌ها در حال انجام بوده که در این خصوص چند تن از کارشناسان سازمان صمت لرستان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

صفی‌خانی بیان داشت: اعتقاد قلبی ما بر این است که بایستی با این افراد برخوردهای قاطعانه صورت پذیرد تا ضمن عبرت دیگران، از وقوع چنین فسادهایی در سطح ادارات پیشگیری شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات پیشگیرانه سازمان صمت لرستان برای جلوگیری از فساد اظهار داشت: در این راستا طی سال‌های اخیر تعداد زیادی از واحدهای صنعتی که به آن‌ها سهمیه مواد شیمیایی تعلق نمی‌گرفت را تعلیق کردیم، ضمن اینکه سال گذشته حوزه کاری دو نفر از دستگیرشدگان را نیز تغییر داده بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه باید در سطح ملی مکانیسم صحیحی برای توزیع سهمیه‌های مواد شیمیایی و پتروشیمی پیش‌بینی شود، گفت: چنانچه این مهم محقق نشود، بروز فساد اداری دور از انتظار نخواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close