اخبار بروجرد

کلنگ‌زنی نیروگاه ۱۴۰ مگاواتی در بروجرد

روزهای بروجرد- نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۲۰ تا ۱۴۰ مگاواتی در بروجرد با اعتبار ۱۳۰ میلیون یورو کلنگ‌زنی شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۲۰ تا ۱۴۰ مگاواتی بروجرد صبح امروز با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار کلنگ‌زنی شد.

اعتبار این پروژه ۱۳۰ میلیون یورو معادل ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را در زمان احداث و ۶۰ نفر را در زمان بهره‌برداری فراهم می‌کند. نیاز آبی نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۲۰ تا ۱۴۰ مگاواتی بروجرد پنج لیتر در ثانیه است.

مهرداد نیک‌پی معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق لرستان در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی ساختگاه نیروگاه سیکل ترکیبی راندمان بالای بروجرد اظهار داشت: بخشی از مشکل کمبود برق این شهرستان با افتتاح این پروژه رفع می‌شود.

وی با اشاره به وجود سه نیروگاه با مقیاس بالا در خرم‌آباد، رودبار و دورود افزود: نیروگاه ۱۲۰ تا ۱۴۰ مگاواتی لرستان برای نخستین بار در بروجرد افتتاح می‌شود.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم عنوان کرد: خدمات جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم دشمنی‌ها بی‌نظیر است و ما روزبه‌روز در سطح کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد افتتاح پروژه‌ها و اقدامات خوبی هستیم.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم افزود: این دولت در حال پرداخت بدهی ۱۳ هزار میلیارد تومانی دولت قبل است و طرح ارتقای شغلی معلمان را پس از ۱۳ سال اجرا کرد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم ۴ هزار و ۲۰۰ مرکز تولیدی را از رکود نجات داد و مشکل آب شرب استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کرد.

مرادی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد گفت: این اقدام خدمتی دیگر در راستای نهضت خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان است.

 

منبع: تسنیم

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close