اخبار بروجرد

شروع به کار مجدد جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد

روزهای بروجرد- معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد از شروع بکار جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» این شهر پس از تعطیلی حدود یک‌ماهه خبر داد.

مسعود فلاح ظهر در گفتگو با مهر در رابطه با تعطیلی جایگاه های سوخت گاز بروجرد طی روزهای گذشته که در سطح شهر مشکل ایجاد کرده بودند، اظهار داشت: طی دو روز گذشته جایگاه های سوخت «سی ان جی» به دلیل اهمال شهرداری بروجرد مبنی بر انعقاد قرارداد با پیمانکار جایگاه های سوخت سطح شهر تعطیل شده اند که در پی آن مشکلاتی حادث شد.

وی افزود: از تاریخ ۱۵ دی ماه سال جاری جایگاه های سوخت گاز بروجرد تا به امروز تعطیل شده اند که در دو روز گذشته با ترافیک سنگین و معطلی تاکسی ها در شهر مواجه بودیم.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد با بیان اینکه برای رفع این معضل و با توجه به اعتراض تاکسی داران به ویژه مردم جلسه اضطراری در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، تصریح کرد: در سطح شهر چهار جایگاه سوخت گاز در میدان عشایر، میدان دستجردی، چمران و بلوار شهید بهشتی بروجرد به مردم ارائه خدمات می دادند که در این مدت گذشته تعطیل شده اند.

فلاح ادامه داد: در حال حاضر فعالیت جایگاه سوخت میدان عشایر استارت زده شد و بعد از آن جایگاه سوخت خیابان چمران رفع مشکل می شود و به طور کلی تا غروب امروز همه جایگاه های سوخت «سی ان جی» در بروجرد کار خود را شروع کرده و مشکل عدم ارائه سوخت گاز به شهروندان جهت حمل و نقل عمومی برطرف خواهد شد.

به گفته وی جایگاه های سوخت «سی ان جی» تحت نظارت و مدیریت شهرداری بروجرد است که انتظار می رود با دقت بیشتر بر فعالیت آنها دیگر شاهد ترافیک و معطلی رانندگان در صف های طولانی به منظور سوخت گیری نباشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close