اخبار بروجرد

پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد در اولویت قرار دارد

روزهای بروجرد- عضو شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شورای اسلامی شهر پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری را در اولویت قرار داده و در این راستا نیز اقداماتی انجام شده است.

محمد پرهام درگفت و گو با ایرنا با اشاره به تجمع کارگران در مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری بروجرد اظهار داشت: اعضای شورای شهر با اخذ وام ۳۰میلیارد ریالی و طرح فروش برخی املاک تلاش می کنند تا مشکل کارکنان شهرداری را برطرف نماید ولی تحقق این مهم با توجه به بروکراسی اداری نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری بروجرد چند میلیارد ریال طلب از اشخاص حقیقی و حقوقی طلب دارد، افزود: عمده این طلب ها مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ است که اگر آن را دریافت نماید مشکل شهرداری و ۹ماه حقوق معوقه کارکنان برطرف می شود.

عضو شورای شهر بروجرد بیان کرد: عده ای از افراد در این تجمات قصد ایجاد اختلال در سیستم شهرداری و شورای شهر را دارند که این مهم موجب خلل در ارائه خدمات به شهروندان می شود.

به گزارش ایرنا، حدود ۵۰۰ تن از کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد روز یکشنبه برای دومین روز متوالی در هفته جاری با تعطیل کردن کار و تعطیلی نمودن شهرداری مرکزی خواستار پرداخت ۹ماه حقوق معوقه خود شدند.

تجمع کنندگان پس از تجمع مقابل شهرداری مرکزی به سمت شورای شهر راه افتاده و خواستار سامان دادن به اوضاع شهرداری و پرداخت حقوق معوقه شدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close