اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: شهرداری بروجرد بنگاه پرداخت حقوق است/ابقای مدیران غیرپاسخگو به صلاح نیست

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد به بنگاه بزرگ پرداخت حقوق تبدیل شده است.

به گزارش فارس، رضا آریایی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرداری به بنگاهی بزرگ برای پرداخت حقوق به نیروهایش تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حقوق معوق نیروهای شهرداری مربوط به امسال نیست، بیان کرد: اگر چه از ابتدای سال هر ماه یک حقوق به نیروهای این نهاد پرداخت و به این ترتیب ۳۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت شده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به انباشت نیروهای مازاد در شهرداری بیان کرد: مادامی که انضباط مالی در این نهاد برقرار نشود، هر ساله با مشکل پرداخت حقوق مواجه است، از طرفی تا کی باید املاک شهرداری بابت این موضوع به فروش برسد؟

آریایی تاکید کرد: از طرفی شهرداری کارها را به پیمانکاران محول می‎کند که هر کسی با حکم کارگری در پست مهندسی ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل پرداخت حقوق نیروهای شهرداری در صورت حاکمیت انضباط مالی و مدیریت شایسته قابل حل بوده و لاینحل نیست.

فرماندار بروجرد در ادامه به موضوع خطرساز بودن جاده دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: ابتدای امسال و با توجه به حساسیت موضوع اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی برای تعریض این محور اختصاص یافت، اما راه و شهرسازی حتی نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار نیز دقت نکرد.

آریایی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در ماه‌های پایانی سال درصورتیکه این اعتبار برگشت بخورد، ادامه کار برای مدیر متولی امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه راه و شهرسازی اقدامی برای دریافت اعتبار ۲.۵ میلیاردی یاد شده انجام نداده امروز تصمیم گرفته شد که اجرای کار به اداری دیگری محول شود.

فرماندار بروجرد در ادامه با انتقاد از انعکاس مطالب اداری توسط برخی مدیران در فضای مجازی بیان کرد: این کار تخلف بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد، بنابراین مدیران باید توجه داشته باشند که انتشار بخشنامه‌ها، دستورالعمل‎ها و مکاتبات اداری در این فضا تخلف محسوب می‎شود.

آریایی در بخش دیگری از سخنان خود به پیش رو بودن برنامه‎های دهه فجر اشاره و عنوان کرد: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با سال‌های گذشته تفاوت‎های زیادی دارد، بنابراین باید با شکوه و ابهت  برگزار شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‎های عمرانی در دهه فجر امسال ادامه داد: هیچ پروژه‎ای کلنگ‌زنی نمی‎شود، مگر اینکه اعتبار آن از محل اعتبارات ملی یا استانی تامین شده باشد.

فرماندار بروجرد سپس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که در ایام دهه فجر گزارش عملکرد یک ساله اداره خود را به رادیو و رسانه‌های این شهرستان ارائه کرده و از این ظرفیت برای اطلاع‌رسانی بهره ببرند.

آریایی افزود: قابل قبول نیست که خبرنگاری به مدیری زنگ بزند و مدیر اعلام کند که اجازه صحبت کردن ندارد، اگر اینگونه باشد ماندن آن مدیر در سمت دیگر به صلاح نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close