اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: به علت وضعیت قرمز کرونایی مشاغل و اصناف گروه‌های ۲،۳ و ۴ تعطیل شدند

روزهای بروجرد- فرماندار شهرستان بروجرد با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در بروجرد گفت: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان تمام مشاغل و اصناف در گروه‌های ۲،۳ و ۴ تعطیل شدند.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با وجود کنترل، بسته شدن راه‌ها و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان بروجرد متاسفانه تغییری در رنگ کرونا حاصل نشد و وضعیت شهرستان به قرمز تبدیل شد.

وی افزود: در هشت روز گذشته به صورت اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان بروجرد دوبار با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد ولی متاسفانه تاثیری در تغییر رنگ کرونا حاصل نشد و هم اکنون وضعیت این شهرستان قرمز اعلام شده است‌.

فرماندار شهرستان بروجرد عنوان کرد: تمام ادارات و ارگان‌ها باید پای کار بیایند و در کنار اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی وارد میدان شوند تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: از امروز  تمام مشاغل و اصناف در گروه‌های ۲،۳ و ۴ از جمله باشگاه‌های ورزشی چه خصوصی و چه دولتی و مساجد، آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پاساژها و مغازه‌های غیر ضروری و پوشاک تعطیل می‌شوند.

گودرزیان تاکید کرد: کلیه اغذیه فروشی‌ها، فست فودها و رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت کرده و از پذیرفتن مهمان خودداری کنند،کلیه مهمان پذیرها و مسافرخانه‌ها نیز تعطیل و جاده ونایی بسته خواهد شد و سفرخانه‌های نظام آباد نیز رصد شده و تعطیل می‌شوند، همچنین چاپخانه‌ها تعطیل و حق چاپ بنر و یا آگهی ترحیم را ندارند.

وی با اشاره به باز بودن مشاغل گروه یک تصریح کرد: تنها مشاغلی که می‌توانند فعالیت کرده و به مردم خدمت رسانی کنند قصابی‌ها، مرغ فروشی و نانوایی‌هااند در کنار این مشاغل تعدادی از فروشگاه‌ها که محصولات مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند باز خواهند بود.

فرماندار شهرستان بروجرد گفت: کلیه گل‌فروشی‌ها تعطیل شده و اگر خودروی حامل عروس و داماد در سطح شهر مشاهده شود خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شود. ضمنا با برگزاری هرگونه مجلس عروسی و ترحیم برخورد قانونی و قاطع کرده و اگر مراسمی برگزار شود پدر یا داماد بازداشت می‌شود.

وی در رابطه با تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر نیز اظهار داشت: از ورود هرگونه خودروی غیر بومی به شهرستان جلوگیری می‌شود و اگر خودروی پلاک غیر بومی در سطح شهر مشاهده شود مبلغ یک میلیون تومان جریمه و خودرو به پارکینگ شهرداری منتقل می‌شود همچنین از تردد کلیه خودروهای بومی و غیر بومی از ساعت ۸ شب تا ۴ صبح جلوگیری کرده و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.

گودرزیان افزود: از تمامی مردم و مسئولان ادارات می‌خواهم که با ستاد کرونا شهرستان همکاری کنند، در این شرایط می‌طلبد که همه پای کار بیایند و تنها بسیج یا سپاه و نیروی انتظامی و هلال احمر خدمت رسانی نکنند همه آحاد مردم از کسبه تا ادارات دولتی باید کمک کنند تا این بیماری را ریشه کن کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close