اخبار بروجرد

تعریض جاده «ونایی» با وجود اختصاص اعتبار هنوز انجام‌نشده است

روزهای بروجرد- فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده «ونایی»، خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

به گزارش مهر، رضا آریایی در ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه برای تعریض جاده «ونایی» یا همان جاده دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، اظهار داشت: اما هنوز این پروژه اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه جاده دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، استعداد وقوع حوادثی همچون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات را دارد، تصریح کرد: در هفته گذشته مرتب در این جاده یخبندان داشته ایم و این امر خود زمینه ساز حادثه خواهد بود، این در حالیست که اتوبوس های شرکت واحد نیز فرسوده هستند.

بررسی پروژه تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه مقرر شده بود دانشگاه آزاد رفع معارض محلی جادخ مذکور را انجام دهد، اظهار داشت: اما اکنون دانشگاه آزاد پرداخت حق و حقوق معارضین را به شروع عملیات اجرایی تعریض جاده دانشگاه مشروط کرده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر پیمانکار ندارد، تصریح کرد: طی چند روز آینده هیئت امنای دانشگاه جلسه ای خواهند داشت و قرار است این موضوع حل شود.

اعتبار پروژه های آغاز نشده دستگاه ها جابه جا می شود

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز با اشاره به اینکه الان برج ۱۰ است و در صورتی که پروژه های دارای اعتبار دستگاه ها شروع نشده باشند مجبوریم پول آن ها را جابه جا کنیم، خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: ۲.۵ میلیارد عدد کمی نیست که شما خبر ندارید پروژه مربوط به آن پیمانکار دارد یا خیر.

وی یادآور شد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان کنترل کند، هرجا دستگاه های اجرایی نتوانسته اند پروژه ای را شروع کنند پول مربوط به آن را جابه جا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close