ویژه ها

۳۳ درصد ظرفیت های صنعتی لرستان در بروجرد است/ نساجی بروجرد و داملرن بحران را پشت سر گذاشتند

روزهای بروجرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: سیاست ما افزایش تولید و ظرفیت واحدهای تولیدی در استان است.

به گزارش مهر، رضا صفی خانی ظهر سه شنبه در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لرستان که در محل فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای ۳۳ درصد از واحدهای تولیدی لرستان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان با ظرفیت بالای واحدهای تولیدی مشکلات زیادی هم دارد، افزود: عمده مدیران واحدهای تولیدی فهیم، مدبر و دارای پشتکار بالا هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به دیدگاه مثبتی که در صنعت بروجرد وجود دارد، تصریح کرد: این نگاه مثبت به ایده و بعد از آن به حرکت و ایجاد شرکت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شهرستان تبدیل شده است و عمدتا در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان و حمایت از صنعتگران بوده است.

صفی خانی ادامه داد: باید تلاش شود بین شرکت حمایت، اتاق بازرگانی و قوه قضائیه هماهنگی به وجود بیاید تا مشکلات واحدهای تولیدی در بروجرد کمتر شود.

وی بیان کرد: با یک اجماع کلی و استقبالی که از سوی مسئولان در استان بوده توانسته ایم بسیاری از مشکلات موجود را حل کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به واحدهای تولیدی نساجی بروجرد و داملرن که دچار بحران شده بودند، افزود: این واحدها شرایطی از بحران را پشت سر گذاشته اند و به حمایت های جدی نیاز دارند.

صفی خانی ادامه داد: در بین مدیران واحدهای تولیدی مدیرانی هستند که با اراده قوی به دنبال حل مشکلات واحدهای صنعتی خود هستند.

وی، گفت: سیاست صنعت و معدن و تجارت افزایش تولید و ظرفیت واحدهای تولیدی است و امیدواریم در آینده بالندگی صنعت لرستان و بروجرد را شاهد باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close