اخبار لرستان

یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان اختصاص پیدا کرد

 روزهای بروجرد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات مدارس این استان خبر داد.

به گزارش مهر، رضا زینی وند در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه با توجه به بررسی های صورت گرفته، وضعیت اعتباری ما در استان مطلوب نیست، اظهار داشت: در این راستا پیگیری های جدی را در سطح وزارت آموزش و پرورش داشته ایم.

وی با بیان اینکه در این راستا قول مساعد برای اختصاص اعتبار به طرح های ملی و خیری استان داده شد، عنوان کرد: نزدیک به ۵۲ پروژه ملی و خیری در استان داریم که بخشی از آنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تصریح کرد: قول مساعد به ما داده شد که علاوه به اعتباراتی که تا کنون برای پروژه های ملی و خیری استان اختصاص پیدا کرده، امسال کل اعتبارات پروژه های نیمه تمام و دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تخصیص می یابد.

زینی وند با تاکید بر اینکه تنها استانی که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته لرستان بوده است، افزود: نزدیک به ۷.۵ میلیارد تومان برای پروژه های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خیری و ملی استان اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همچنین برای مجتمع آموزشی و ورزشی، استثنایی نیز یک میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است، افزود: همچنین ۱.۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای خرید تجهیزات به ما داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تاکید کرد: در این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین نوسازی مدارس پیگیری لازم را برای تحقق این میزان اعتبارات داشته باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close