لرستان

رئیس دادگستری لرستان: واحدهای تولیدی کمتر از چک استفاده کنند

روزهای بروجرد- رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به قانون چک، گفت: شرایط سختی برای صادرکننده چک گذاشته شده و باید واحدهای تولیدی کمتر از چک استفاده کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیایید.

به گزارش ایسنا، جعفر بدری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بروجرد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست چون در شرایط عادی نیستیم.

وی تصریح کرد: عمده اختلاف بین بانک و تولیدکننده است که در این راستا باید چاره‌اندیشی شود.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: باید فرصت در اختیار تولیدکننده باشد تا فعالیت خود را بیشتر کند.

بدری گفت: در حال حاضر بهترین فرصت برای تولیدکننده است که تولید خود را افزایش و کیفیت را بالا ببرد، نباید در این شرایط به تولیدکننده فشار آورد و باید از واحدهای تولید پشتیبانی کرد تا به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک، افزود: این روش غلطی است که بانک یک واحد تولیدی را که با حداقل امکانات کار می کند تعطیل کند باید خریدار جدید برای آن بیاورد تا خریدار تولید را افزایش و به کار خود ادامه دهد.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: اگر فرصتی به واحدهای تولیدی که با اندک امکانات در حال تولید هستند، داده شود می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

بدری تصریح کرد: نباید واحد تولیدی پلمپ و رها و از تولید متوقف شود.

وی با اشاره به بند “و” تبصره ۱۶ قانون بودجه، افزود: از این فرصت کنیم تا تولیدکنندگان از آن استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به قانون چک، ادامه داد: شرایط سختی برای صادرکننده چک گذاشته شده و باید واحدهای تولیدی کمتر از چک استفاده کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیایید.

بدری اضافه کرد: هر واحد تولیدی باید مشاوره حقوقی انجام دهد و از ظرفیت قانونی استفاده کرده تا کارها را راحت‌تر انجام دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close