اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: نامزدها شعارهای غیرعملی ندهند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت : نامزدهای ریاست جمهوری از دادن وعده و شعارهای غیرعملی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام سید “علی حسینی” در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید  از دادن شعارهای غیر واقعی پرهیز کنند و حوزه اختیارات خود را به دقت بررسی و وعده و شعارهای آنها در تبلیغات انتخابات براساس امکانات کشور باشد.

وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نباید  به خاطر کسب رای بیشتر وعده های غیرعملی داد و زمینه بدبینی مردم را فراهم نمود.

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: رقبای انتخاباتی باید با یکدیگر رفیق باشند و از تخریب یکدیگر پرهیز و فضایی سالم و پرشور را برای انتخاب افرادی اصلح، توانمند و کارآمد و برخوردار از نیروی ایمان و پایبند به ارزشهای دیتی و اسلامی را برگزینند.

حجت الاسلام حسینی بر رعایت اخلاق و ادب انتخاباتی در برنامه ها و تبلیغات انتخاباتی داوطلبان شوراهای شهر و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نامزدها باید از شعارهای هنجارشکن خودداری کنند و زمینه دلسردی و کم رنگ شدن انتخابات را با هنجارشکنی فراهم نکنند.

وی اظهار داشت : در شرایط و  موقعیت حساسی قرار داریم که باید برای حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام و دفاع از خون هزارن شهید مانند سردار سلیمانی  تنور انتخابات را گرم و با  انتخاب افرادی  اصلح  ،پایبند به اهداف الهی کشور را در پیشبرد اهداف یاری کنیم.

 وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و آغاز هفته حج و  هفته جهادکشاورزی گفت: جهاد کشاورزی منشا خیر و برکات بوده  اما در بحث مصرف بهینه از آب  نتوانسته ایم بحث آب را بهینه سازی کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close