اخبار بروجرد

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توطئه‌های دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز عبور می‌کنند، قطعا عمر اعتراضات در لبنان و عراق کوتاه‌تر از بحران چندین ماهه فرانسه خواهد بود.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه‌ ملت، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکل در کشورهایی که عضو محور مقاومت هستند، اظهارداشت: بارها رژیم صهیونیستی و آمریکا عامل قدرتمندی جبهه مقاومت را جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده‌اند، البته ایران همواره کمک کرده و جبهه مقاومت را جبهه بسیار مهمی برای حفظ امنیت منطقه می‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مقاومت نبود اکنون داعش در سوریه و عراق حاکم بود و بنابراین اقتدار جبهه مقاومت که مجموعه‌ای از کشورهای مستقل و ملت‌های جهاد گر است بسیار می‌تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تاکنون توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونستی و انگلیس را در منطقه خنثی کرده است، افزود: دشمنان جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوریه بارها شکست خورده است و در یمن نیز این موضوع تکرار می‌شودو انصارالله موفق خواهد شد.

بروجردی با بیان اینکه اینکه جبهه مقاومت اکنون در اوج اقتدار است اما با طراحی دشمنان وضعیت اجتماعی لبنان و عراق دچار بحران می‌شود و شاهد تظاهرات متعددی هستیم، ادامه داد: بخشی از این اعتراضات حق طبیعی مردم این کشورهاست و دولت‌ها باید به آن‌ها پاسخگو باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: سران عربستان بابت تظاهرات در عراق و لبنان جشن می‌گیرند و مشوق اعتراضات هستند. آمریکا و رژیم صهیونسیتی نیز برای تشدید این اعتراضات  توطئه چینی می‌کنند و نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند براین آتش بدمند.

وی افزود: تصور دشمنان برای اختلاف افکنی بین مردم لبنان و حزب الله غلط است زیرا مردم مسیحیی، سنی و شیعه لبنان برای سیدحسن نصرالله نقشی ارزنده‌ای قائل هستند و نه تنها احترام بلکه برای ایشان قداست قائل هستند، زیرا نقش دبیرکل حزب الله را در حفظ امنیت لبنان فوق العاده می‌دانند.

بروجردی اظهار داشت: ترفندهای دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز گذر می‌کنند و قطعا عمر اعتراضات در لبنان و عراق کوتاه‌تر از بحران چندین ماهه فرانسه خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close