اخبار بروجرد

مسئولان “دوربینی”!

روزهای بروجرد-الهام شاهدپور: مطبوعات و رسانه های جدید به ایجاد قدرت اجتماعی در دهه های اخیر کمک بسزایی کرده اند آنچنان که همین رسانه های برخط سبب شناخته شدن افراد و اشخاص در سطوح مختلف مدیریتی شده اند.

مدیران سطوح مختلف مدیریتی تلاش می کنند با توجیهات مختلف چهره ای مثبت از خود در افکار عمومی بر جای بگذارند و برای این کار از مدد رسانه ها و عمدتا “دوربین ها” استفاده و تلاش می کنند توجیه شده همیشه جلوی دوربین باشند تا اینگونه بیشتر مطرح شوند.

بسیاری از مدیران با شرکت در مراسم های مختلف یک “عکاس” هم با خود به همراه می آورند تا اگر ثبت حضور آنها از دید رسانه های دیگر مخفی ماند، بتوانند حضور خود را توسط رسانه ایجاد شده در سازمان های تحت مدیریت خود فریاد زنند!

این اپیدمی فراگیر در میان مسئولان به گونه ای است که تنها با دیدن دوربین های رسانه های مهم و پرمخاطب تلاش میکنند تصویری از خود برجای بگذارند فارغ از اینکه حرفی برای گفتن و یا عملکرد و خلاقیتی برای ثبت آن تصویر داشته باشند.

واقعیت این است با گسترش رسانه های مجازی “دوربینی شدن” در ذره ذره وجود مسئولان ما و حتی شهروندان لانه کرده است و گاه حتی برخی از این کار لذت میبرند!

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close