اخبار ایران

انتقاد دو عضو بسیج دانشجویی به تحریف گفته‌های سلحشوری درباره‌ی حجاب

روزهای بروجرد- معصومی فر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و مجری مراسم گفت: این صحبت هایی که از قول خانم سلحشوری منتقل شده به خاطر توییت ناقص یک رسانه بود و ایشان اصلا چنین موضوعی را به این شکل مطرح نکردند.

محمد امین عبدوس هم از اعضای بسیج دانشجویی هم در این باره در توییتر نوشت: میدانی! دلت می گیرد از بازی های کثیف رسانه ای سیاسی! از اینکه برای تخریب به تقطیع و تحریف جملات روی میاورند!

خبرآنلاین نوشت: مجری مراسم گفت: از برخی افراد مانند یامین پور که خود را استاد رسانه می دانند تعجب می کنم که به جای استناد به منبع اصلی بر اساس خبر نادرست توییت می زند.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها به نقل از پروانه سلحشوری نماینده مجلس شورای اسلامی نوشتند: «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود.» انتشار این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی در پی داشته است.

امروزهم حجت‌الاسلام علی سرلک روحانی شناخته شده با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خطاب به سلحشوری نماینده لیست امید مجلس شورای اسلامی راه حل‌هایی را برای مشکل گردن درد و دست درد او ارائه داد. سرلک در این ویدئو گفت بهتر بود مشکل تان را با پزشک در میان می‌گذاشتید تا راه درمان به شما نشان دهد یا اینکه با طراح لباس این مشکل را طراحی می کردید تا در صورت علاقه شما به چادر، چادری متناسب با شرایط شما طراحی کند.

وی در ادامه افزود: نمیدونم چه اصراری دارید حالا که بدنتون داره آسیب می بینه از چادر استفاده کنید؟ چه کسی شما را مجبور کرده؟ ما برخی از خانم های نماینده یا فعالان اجتماعی را می بینیم که با مانتو و حجاب دارند فعالیت می کنند. حتما چادر را کنار بگذارید حالا که اذیتتان می کند و کیان چادر را حفظ کنید.

از طرفی محمد جواد خیراندیش از دانشجویان حاضر در مراسم این سخنرانی هم در توییتی نوشت: مناظره سرکار خانم ها پروانه سلحشوری و فرشته روح افزا در دانشگاه ما برگزار شد و بنده خودم داخل سالن بودم. خانم سلحشوری گفتند چه خوبه که حجاب های اسلامی متنوع داشته باشیم که جوان ها بتونند راحت استفاده کنند که اذیت نشن بعد از خودشون مثال زدند اما رسانه چی پخش می کنه نمی دونم؟!!

محمد امین عبدوس هم از اعضای بسیج دانشجویی در توییتر نوشت: میدانی! دلت می گیرد از بازی های کثیف رسانه ای سیاسی! از اینکه برای تخریب به تقطیع و تحریف جملات روی میاورند!

گفتنی است پروانه سلحشوری هم روز گذشته در دفاع از حجاب گفته بود که من ده سال در هند با چادر و مقنعه بودم.

معصومی فر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی و مجری مراسم هم در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: این صحبت هایی که از قول خانم سلحشوری منتقل شده به خاطر توییت ناقص یک رسانه بود و ایشان اصلا چنین موضوعی را به این شکل مطرح نکردند.

وی افزود: صحبت های خانم سلحشوری اصلا نفی حجاب و یا چادر نبود بلکه گفتند پوشش هرکسی باید متناسب با شرایط جسمی اش باشد بعد خطاب به خانم روح افزا گفتند من قبلا چادری را انتخاب کرده بودم که دچار مشکلاتی شدم اما الان چادر ملی انتخاب کرده ام و موضوع حل شد. صحبت های این نماینده محترم اصلا در آن فضا نفی چادر نبود بلکه انتخاب نوع حجاب و چادر متناسب با افراد مختلف بود.

معصومی فر در ادامه با بیان اینکه ما خانم سلحشوری را فردی متین می دانیم اظهار داشت: اصلا درست نمیدانیم که با افراد اینگونه با بی اخلاقی رفتار شود و واقعا از رسانه ها در پوشش ناقص موضوع تعجب می کنیم.

وی در ادامه گفت: در کنار این موضوع از برخی افراد مانند یامین پور که خود را استاد رسانه می دانند هم تعجب می کنیم که به جای استناد به منبع اصلی بر اساس خبر نادرست توییت می زنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه ما یاد بگیریم بر اساس اخبار صحیح قضاوت کنیم و عجولانه بر اساس اخبار نادرست افراد را تخطئه نکنیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close