اخبار بروجردویژه ها

موفقیت‌های آموزش و پرورش بروجرد در استان

روزهای بروجرد- دانش آموزان و معلمان بروجردی رتبه نخست استان لرستان در المپیادها و معلمان توانمند را بدست آوردند.

عکس فرهاد داودوندی

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه امسال توانستیم با درایت و تلاش دانش آموزان عزیز، معلمان زحمتکش، مدیران و نیروهای ستادی این اداره رتبه نخست المپیادهای دانش آموزی را در استان لرستان بدست بیاوریم.

شهاب روزبهانی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی موفقیت آموزش و پرورش نواحی استان، المپیادهای دانش آموزی است، تصریح کرد: از ۱۱۵ دانش آموز لرستانی راه یافته به مرحله کشوری خوشبختانه ۵۴ نفر از آنها دانش آموزان بروجردی هستند که بیشترین تعداد در شهرهای استان لرستان است که البته نشان دهنده استعداد و توانایی‌های بالای دانش آموزان بروجردی است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به موفقیت‌های معلمان و مدیران مدارس بروجرد نیز افزود: از ۲۰ معلم برگزیده در سطح استان ۵ نفر از آنها معلمان و مدیران توانمند بروجردی هستند که آموزش و پرورش بروجرد در این زمینه نیز موفق به کسب رتبه نخست استان در بین شهرهای لرستان شده است.

روزبهانی همچنین از کسب رتبه نخست سازمان دانش آموزی بروجرد در استان نیز خبر داد و افزود: سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش بروجرد نیز در ارزیابی‌های صورت گرفته توانست رتبه نخست استان را کسب کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه دانش آموزان، معلمان، مدیران، معاونان مدارس و نیروهای ستادی اداره آموزش و پرورش گفت: امید است با انگیزه‌ و تلاشی وافری که در این مجموعه بوجود آمده است شاهد بازگشت آموزش و پرورش بروجرد به جایگاه اصلی خود در استان لرستان و کشور باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close