اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: تسهیلات بانکی بسیاری از واحدهای تولیدی را به خاک سیاه نشانده است

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: تسهیلات بانکی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان را به خاک سیاه نشانده است.

به گزارش فارس، رضا آریایی در نشست با بانوان نخبه این شهرستان اظهار کرد: دریافت تسهیلات بانکی در بسیاری از واحدهای تولیدی این شهرستان نه تنها موجب پیشرفت در کارها نشده بلکه این واحدها را به خاک سیاه نشانده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای فعال در بروجرد روی پشتوانه مالی خود اتکاء کرده و از دریافت تسهیلات بانکی پرهیز کرده‎اند، عنوان کرد: بانوان کارآفرین و فعال در عرصه تولید به دریافت این تسهیلات دل خوش نکرده و کارها را با استفاده از آورده شخصی و در قالب تعاونی به پیش ببرند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: اعطای تسهیلات بانکی بسیار دشوار و سود آن‎ها بالا است، از طرفی موانع ایجاد شده از سوی بانک‎ها در روند پرداخت تسهیلات بسیاری از تولیدکنندگان و کارآفرینان را از دریافت آن‌ها منصرف کرده است.

آریایی با اشاره به اینکه در بروجرد توجه کمتری به خوشه‎ها و زیر خوشه‎های صنعتی شده است، افزود: این در حالی است که با بهره‎مندی از ظرفیت‎های منطقه‎ای و بومی می‎توان گام‎های بلندی را در حوزه اشتغال بانوان برداشت.

وی در ادامه با اشاره به تعدد مشکلات بانوان تاکید کرد: برنامه‎ریزی و تصمیم‎گیری برای حل این مشکلات در قالب یک جلسه شدنی نیست، بلکه نیازمند ارزیابی جدی، ارائه راهکارهای منطقی و درست برای حل آن‌ها است.

فرماندار بروجرد از بانوان خواست که به تصمیم‎گیری‎های دیگران اکتفا نکرده و طرح و ایده‎های اثرگذار، خلاقانه و منطقی را برای حل مشکلات، بهبود اوضاع و برداشتن موانع در حوزه‎ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ارائه دهند.

آریایی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کم توجهی به ورزش بانوان در لرستان گفت: ورزش و جوانان استان در زمینه ورزش بانوان دچار روزمرگی و عدم توجه شده است.

وی تصریح کرد: در حالی ورزشکاران لرستانی با هزینه‌‎های شخصی در رقابت‎های مهم ورزشی حضور یافته و مدال‎های رنگارنگی را به دست می‎آورند که حمایت مسئولان تنها به گرفتن عکس‎های یادگاری خلاصه می‎شود.

فرماندار بروجرد با انتقاد از اینکه ابتدایی‌ترین امکانات هم در اختیار ورزشکاران قرار نمی‎گیرد، خواستار نگاه ویژه به ورزش بانوان در لرستان شد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close