اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: حضور مردم خنثی‌کننده تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۱۳ آبان است

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حضور مردم خنثی‌کننده تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۱۳ آبان است.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی این روز را خنثی می‎کند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی هر چه بهتر راهپیمایی یوم‎الله ۱۳ آبان عنوان کرد: دشمنان تلاش زیادی دارند که راهپیمایی امسال را کمرنگ جلوه دهند، از سویی استکبار این روز را به عنوان روز اعمال تحریم‎ها علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: در حالی خیلی وقت است که تحریم‎ها علیه کشورمان اعمال شده اما تاریخ آغاز تحریم‎ها را در روز ۱۳ آبان اعلام کرده‏‌اند، بنابراین باید بستر برای حضور گسترده‎تر مردم در راهپیمایی امسال فراهم شود.

سوری با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران دستگاه‎های اجرایی در جلسات اینچنینی و کم اهمیت داشتن آن‌ها تاکید کرد: لازم است که فرمانداری به این موضوع ورود کند.

وی در ادامه بر ضرورت حضور همه دانش‎آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در راهپیمایی امسال تاکید و خاطرنشان کرد: از سویی در مدارس روشنگری‎هایی در خصوص جنایات آمریکا در حق ملت ایران، فلسفه یوم‌الله ۱۳ آبان و پیشرفت‎های انقلاب اسلامی به دانش‎آموزان ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه اطلاع‎رسانی به جامعه دانشجو از طریق مراکز دانشگاهی، فراخوان به جامعه فرهنگیان را ضروری خواند و ادامه داد: روحانیون نیز در سخنرانی‌های خود علاوه بر روشنگری به مردم، از آنان برای شرکت در راهپیمایی دعوت کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close