اخبار بروجرد

احداث ۲ بیمارستان خصوصی در بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد- رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با توجه به نیاز این شهرستان به مراکز درمانی احداث ۲ بیمارستان خصوصی ضروری است.

کامران سبزیان در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به جمعیت ۳۵۰هزار نفری بروجرد باید ۷۵۰ تخت بیمارستانی برای بستری بیماران وجود داشته باشد که درحال حاضر۵۵۰ تخت فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: افتتاح بیمارستان دولتی آیت الله بروجردی بخشی ازمشکلات بهداشت و درمان بروجرد برطرف شد و با راه اندازی ۲ بیمارستان خصوصی نیز تحول عظیمی در بخش درمان این شهرستان ایجاد خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به اینکه به دلیل کمبود پزشک عمومی، جراح و پرستار بومی نمی توان از همه بخش های بیمارستان آیت الله بروجردی استفاده کرد، اظهارداشت: در زمان کلنگ زنی بیمارستان آیت الله بروجردی فضای مخصوص MRI در نظر گرفته نشده ولی با پیگیری های صورت گرفته با وزارتخانه و دستور وزیر بهداشت این مهم تحقق یافته و مراحل قانونی نصب این دستگاه در واحد بیمارستانی در حال انجام است.

سبزیان طرح بیمه سلامت را گامی مهم برای حمایت از افرادی که تحت حمایت هیچ دستگاهی نیستند برشمرد و اضافه کرد: افراد تحت پوشش این نهاد بیمه ای ۶ درصد هزینه درمان و ۹۴ درصد هزینه های درمان توسط دولت پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد پزشکان در بیمارستان تامین اجتماعی فعالیت دارند، ادامه داد: اجازه حضور پزشک ضریب کار را در صورتی که تعهدشان تمام نشده در ساختمان های غیر دولتی نمی دهیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close