اخبار ایران

خبرگزاری صداوسیما: حمله هکری احتمالی به سرور صداوسیما / پخش ده ثانیه ای تصاویر و صوت سران منافقین در شبکه های یک، قرآن، رادیو پیام و جوان

روزهای بروجرد– بعد از ظهر پنج شنبه ۷ بهمن ماه در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه یک دیده شد.

خبرگزاری سازمان صداوسیما نوشت: «عصر امروز، در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آن‌ها روی آنتن شبکه یک دیده شد.

مسئولان فنی سازمان صدا و سیما می‌گویند احتمالا سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته.

بر اساس این گزارش، اتفاقاتی شبیه به این در شبکه قرآن، رادیو پیام و جوان هم رخ داده است”

خبرگزاری تسنیم  در این باره نوشت: “با توجه به اینکه پخش شبکه ها از طریق و در بستر اینترنت صورت نمی‌گیرد و اگر هم ارتباطاتی از این دست باشد، اینترانتی است، لذا باید در کنار سایر احتمالات، مساله امکان نفوذ عنصر انسانی را نیز در نظر گرفت و در این راستا تحقیقات لازم را انجام داد.

در ماجرای امروز تصویری از سرکرده یکی از جنایتکارترین و منفورترین گروه‌های تاریخ ایران پخش شد با این حال به نظر می‌رسد خود این گروه هم در چنین ماجراهایی بیش از هرچیزی صرفاً نقش و سطح پادویی را برعهده دارد و پشت صحنه ماجرا را باید در جایی مانند امریکا و محتمل تر از آن رژیم صهیونیستی جستجو کرد.

به هر صورت وجود احتمال کمک عنصر نفوذی انسانی به اتفاق امروز، این ضرورت را برای مدیریت صداوسیما ایجاد میکند که در مساله نیروی انسانی و موضوعاتی مانند حراست و …  واکاویهای متناسبی صورت بگیرد.”

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close