ورزش

مسابقات فوتبال دستی بانوان لرستان در بروجرد+تصاویر

روزهای بروجرد- رئیس هیات انجمن های ورزشی بروجرد گفت: تیم فوتبال رومیزی بانوان و آقایان بروجرد مقام اول مسابقات قهرمانی استان را کسب کرد.

مهدی گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات قهرمانی فوتبال رومیزی استان به میزبانی بروجرد روز جمعه در ۲ بخش آقایان و بانوان در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دربخش بانوان ۱۰ تیم حضور داشتند، اظهارداشت: محدثه قاسمی و مرجان گودرزی از تیم یک بروجرد به مقام اول و تیم های بروجرد ۲ و الشتر به ترتیب رتبه دوم و سوم رسیدند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی بروجرد بیان کرد: همچنین در بخش انفرادی خانم ها فرشته دهقانی ازبروجرد، زهره بیات از ازنا و مریم امیری ازالشتر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گودرزی اضافه کرد: در بخش آقایان نیز درمرحله تیمی، محسن محمدی وعرفان تاجمیر و حسین یگانه هاشمی از تیم بروجرد یک به مقام اول و تیم الشتر و بروجرد۲ به مقام دوم و سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی آقایان نیزمحمد صحرایی از خرم آباد، علی لعلی از بروجرد و مصطفی ملکی از ازنا به ترتیب به مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات های ورزشی بروجرد گفت: درحاشیه برگزاری این مسابقات ازاسپانسر و حامی مالی این مسابقات مجموعه دنیای ورزش تشکر و قدردانی بعمل آمد.

مسابقات فوتبال رومیزی قهرمانی استان لرستان برای اولین بار با حضور۱۰ تیم و ۴۰ ورزشکار روز جمعه در سالن ورزشی ولایت بروجرد برگزار شد.

عکس: علیرضا سلیمانی

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close