اخبار بروجرد

روزبهانی: اداره کل نوسازی از سال گذشته هیچ اقدامی در بروجرد انجام نداده است

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد در انتقاد به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: این اداره کل از سال گذشته هیچ اقدامی در بروجرد انجام نداده است.

به گزارش فارس، شهاب روزبهانی در جلسه ستاد بحران و پدافند غیر عامل این شهرستان اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس از سال گذشته تاکنون هیچ اقدامی در بروجرد انجام نداده است.

وی عنوان کرد: چندین مدرسه پر جمعیت شهرستان بروجرد بر اثر زمین‎لرزه سال گذشته خسارت دیده و دیوارهای آن‎ها جدا شده‌اند، با این تفاسیر هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد عنوان کرد: با وقوع زمین‎لرزه احتمالی در این شهرستان و با توجه به فرسوده و تخریبی بودن برخی مدارس آن شاهد بحران انسانی خواهیم بود.

روزبهانی همچنین با انتقاد از رها شدن سیستم‎های گرمایشی چندین مدرسه بیان کرد: در حالی به شروع فصل سرما نزدیک می‎شویم که این اشکال در تعدادی از مدارس به قوت خود باقی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه نقشه خطر در بسیاری از مدارس شهرستان بروجرد با هدف آمادگی در برابر وقوع حوادث احتمالی خبر و ادامه داد: در این نقشه نقاط پر خطر و ایمن مدارس شناسایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تاکید کرد: با توجه به اینکه آموزش نیروی انسانی مهمترین سیاست کاری ما برای مقابله و رویارویی با حوادث احتمالی است، در این راستا آموزش‌های لازم به مدیران و معاونان مدارس داده شده است.

روزبهانی خاطرنشان کرد: از سویی کمیته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش بروجرد تشکیل شده و فعال است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close