حوادث

درگیری مسلحانه مقابل بیمارستان عشایر خرم‌آباد/دستگیری عوامل درگیری

روزهای بروجرد- رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد از وقوع درگیری مسلحانه در مقابل این بیمارستان خبر داد و گفت: در جریان این درگیری ۳ نفر تیر خورده و ۵ نفر نیز با چاقو مجروح شدند.

عباس آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بروز درگیری مسلحانه مقابل بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اظهار داشت: این درگیری در محوطه درونی بیمارستان نبوده و مقابل بیمارستان رخ داده است.

ادامه درگیری روزهای گذشته به درگیری مسلحانه منجر شد

وی با بیان اینکه این افراد دو روز پیش نیز درگیری داشته اند، تصریح کرد: در جریان درگیری مسلحانه امروز ۳ نفر تیر خورده اند که در بیمارستان بستری هستند و وضعیت آن ها ثابت شده است.

رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد با تاکید بر اینکه این درگیری مسلحانه در ادامه درگیری چند روز پیش این افراد رخ داده است، افزود: در حال حاضر آرامش بر فضای اطراف بیمارستان حاکم است و مشکلی وجود ندارد.

دادستانی به فوریت وارد عمل شد

آزادی با اشاره به اینکه با دادستان خرم آباد نیز صحبت کرده ام که خوشبختانه به فوریت وارد عمل شدند و سرعت عملشان خوب بود، ادامه داد: بقیه افرادی که در درگیری مشارکت داشته اند نیز دستگیر شده اند.

وی یادآور شد: همچنین ۵ نفر در جریان این درگیری ها چاقو خورده اند.

 در همین حال معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان جزئیاتی از درگیری مسلحانه امروز در خرم‌آباد را تشریح کرد.

حبیب الله خجسته پور اظهار داشت: در این درگیری از اسلحه ساچمه ای استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در این درگیری دو نفر با اسلحه زخمی شده اند، تصریح کرد: این افراد برای درمان به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند که اطرافیان خانواده ها بار دیگر در جلوی بیمارستان با هم درگیر می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه درگیری در مقابل بیمارستان شهدای عشایر با سلاح سرد رخ داده است، افزود: در این درگیری نیز ۵ تا ۶ نفر زخمی شده اند.

خجسته پور با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی عامل وقوع این درگیری بوده است، ادامه داد: افراد زخمی شده در جریان این درگیری ها در بیمارستان تحت مراقبت هستند و پس از بهبودی نیز بازداشت می شوند.

وی یادآور شد: دیگر عوامل دخیل در این درگیری ها نیز دستگیر شده اند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close