اخبار بروجرد

۹ کیلومتر از محور سامن – بروجرد تا پایان خردادماه به بهره برداری می رسد

روزهای بروجرد- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از به بهره برداری رسیدن ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد.

حبیب نادیان رفیع ضمن با اشاره به بهره برداری رسیدن ۹ کیلومتر از محور سامن_بروجرد تا پایان خرداد ماه امسال اظهار داشت: در حال حاضر از ۹ کیلومتر باقی مانده این محور ۱۰۰درصد ابنيه فني انجام شده و ۵.۶ كيلومتر عمليات آسفالت انتهايی مسير توسط پيمانكاران به اتمام رسيده و در زمان مقرر زير ترافيك خواهد رفت.

وی ادامه داد: محور سامن – سه راهي بروجرد به طول ۱۵ كيلومتر با مجوز فرآيند مناقصه از منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که سال ۱۳۹۴ شروع شده و با وجود كمبود تخصيص اعتبارهای صورت گرفته از پيشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

نادیان رفیع افزود: ۶ كيلومتر از محور در دهه مبارك فجر سال ۹۶ به بهره برداري رسيده و زير ترافيك است و ۹ كيلومتر باقی مانده هم آماده بهره برداری است و به زودی افتتاح خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطر نشان ساخت: اخيراً با تخصيص قير و جلسات مستمر با پيمانكاران و مشاور برای بهره‌برداري از باقيمانده محور تا انتهای خردادماه، پروژه با سرعت مناسبی درحال اجرا است.

ایمن سازی این محور موجب روان شدن ترافیک مرکز و غرب کشور به جنوب و کاهش تصادفات جاده ای خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close