اخبار بروجرد

تصاویر و حاشیه مراسم بزرگداشت دکتر حافظی در بروجرد

روزهای بروجرد- مراسم نکوداشت خدمات ماندگار دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در حالی عصر امروز به میزبانی شایسته آموزش و پرورش شهرستان بروجرد برگزار شد که انعکاسی در خور توجه داشت.

در این مراسم که با حضور وزیر آموزش و پرورش و هئیت همراه و نیز مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد سخنرانان به تبیین نقش و جایگاه خدمات این خیر نیک اندیش بروجردی پرداختند.

نکته قابل توجه در برگزاری این همایش نظم حاکم بر جلسه و دعوت از میهمانان از همه گروه ها و اصناف و نیز میزبایی شایسته بود نکته ای که میتواند سطح این همایش را به همایش های بین المللی نزدیک کند.

صدور کارت های ویژه برای مدعوین از جمله اصحاب خبر و رسانه نظمی خاص به حضور شرکت کنندگان داده بود تا کار میزبانی به بهترین وجه ممکن به انجام برسد.

عملکرد مناسب آموزش و پرورش بروجرد در برگزاری این همایش در هنگامی که مفاخر بروجرد درحال فراموشی از اذهان عمومی هستند حرکتی نو و قابل تقدیر است(شهر ایما)

………………حاشیه‌ها…………….

برخلاف مرسوم همایش ها و مراسمات، این همایش با حضور به موقع و سروقت وزیر در زمان مقرر برگزار شد.

یکی از کارهای ستودنی، مرمت سالن آمفی تئاتر دبیرستان امام است که به شکلی بسیار زیبا مرمت شده و گنجایش ۱۰۰ نفر را دارد.

سخنرانان جلسه به ترتیب فرماندار بروجرد، استاندار لرستان، علاءالدین بروجردی، وزیر آموزش و پرورش و دکتر محمدرضا حافظی بودند.

جلسه از نظم بسیار خوبی برخوردار بود و با توجه به جمعیت زیاد مدعوین مراسم بدون مشکل برگزار شد.

در هنگام دعوت مجری از دکتر محمدرضا حافظی حاضران چند دقیقه به احترام، ایشان را ایستاده تشویق کردند ضمن آنکه نورپردازی و آتش بازی علاوه بر زیبایی همه را غافلگیر نمود.

همه سخنرانان درگذشت پدر عباس گودرزی؛ نماینده محترم بروجرد را تسلیت گفتند.

حضور محسن یحیوی؛ نماینده بروجرد در دوره هفتم مجلس و علی کورانی فر فرماندار پیشین بروجرد نیز از نکات دیگر این همایش بود.

پخش فیلم کوتاهی از محمدرضا حافظی که وی در آن اشاره داشت که پیش از انقلاب سه دوره عضو انجمن شهر بروجرد(شورای شهر) بوده و اولین کارخانه برق استان لرستان توسط پدر ایشان به بروجرد آورده شده نیز از نکات گفتنی مراسم بود.

برگزاری این مراسم باشکوه حاصل یکسال زحمت، تلاش و پیگیری مجدانه جناب آقای شهاب روزبهانی؛ مدیر آموزش و پرورش بروجرد، مصطفی حافظی؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز بروجرد و حمایت های جناب آقای آریایی؛ فرماندار محترم بود.

پس از مراسم وزیر به همراه مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد برای همدردی و تسلیت در منزل جناب آقای عباس گودرزی؛ نماینده محترم بروجرد حضور یافتند.

 عکس محمد سینا پارسا

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close