اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: عزاداری ها محرم باید به دور از خرافات برگزار شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: بسیاری از آسیب هایی که امروزه در آیین های مذهبی به وجود آمده نشات گرفته از خرافه پرستی است لذا باید تلاش شود عزاداری های محرم امسال به دور از خرافات برگزار شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: برپا کردن نماز اول وقت یکی از پیام های مهم قیام امام حسین(ع) بود که باید مورد توجه عزادارن قرار بگیرد.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس رابطه بین خانه و مدرسه باید مستحکم شود تا نقاط ضعف دانش آموزان به قوت تبدیل شود.

خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: فضای مجازی بسیار مسموم است و باید با برنامه ریزی باید مراقب فرزندانشان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر بروجرد باید گذشته را جبران کنند چون با توجه به اختلافات اعضای این شورا امورات شهری با مشکل روبرو شده است.
وی گفت: اعضای شورای شهر باید منافع شهروندان را در نظر بگیرند و از اختلافات سلیقه ای دوری کنند.

وی ادامه داد: مردم در تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند لذا باید توجه داشت که این شهدا برای عزت و اقتدار ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که مردم همچنان قدردان رشادت های شهدا هستند و نظام اسلامی از هر زمان دیگری قوی تر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز کشتار ۲ اردوگاه صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی افزود: اینها از حقوق بشر دم می زنند ولی متاسفانه در کشتار مردم بی گناه از هیچ کاری دریغ نمی کنند، امروز رزمندگان حزب الله خواب را از چشمان صهیونیست ها گرفته اند.

وی اظهار داشت: مسئولان کشور در سه قوه به تبلیغات مسموم دشمنان پاسخ عملی دهند و جدی تر با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: جلوگیری از به کار گیری بازنشستگان یکی از اقدامات خوب دولت بود که قابل تقدیر است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close