اخبار بروجرد

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه برای دانشجویان بروجردی به مدت یک سال

روزهای بروجرد- معاون فرماندار بروجرد از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه برای دانشجویان بروجردی به مدت یک سال خبر داد.

به گزارش مهر، حسن بلوریان در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات تردد دانشجویان برخی دانشگاه های بروجرد در محل فرمانداری ویژه شهرستان، اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه کمیسیون دانشجویی در هفته قبل و وجود مشکلات تردد و جابجایی دانشجویان و ضرورت رفع این مشکلات بنا شد جلسه امروز با حضور نمایندگان شهرداری و روسای دانشگاه های شهرستان برگزار شود.

وی، افزود: انتظار می رود با تعامل و همکاری بین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و دانشگاه ها و در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بروجرد در چارچوب قرارداد منعقده مشکل دانشگاه ها در این حوزه برطرف شود.

بلوریان با اشاره به مصوبات این جلسه، تصریح کرد: با توجه به مشکلات تردد دانشجویان در مراکز آموزش عالی شهرستان مقرر شد سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نسبت به عقد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و دانشگاه آیت الله بروجردی برابر توافق نامه سال قبل و با افزایش ۲۰ درصد کرایه برای مدت یک سال اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه بروجرد، یاد آور شد: در خصوص دیگر دانشگاه های سطح شهر مقرر شد سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با اتخاذ تمهیداتی نسبت به رفع مشکلات تردد دانشجویان اقدام کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close