اخبار بروجرد

پل روگذر خیابان رودکی بروجرد امسال به بهره برداری می رسد

روزهای بروجرد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: پل رو گذر خیابان رودکی بروجرد با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون پروژه احداث پل رو گذر خیابان رودکی فعال و تا هفته آینده حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: سازه پل رو گذر رودکی فلزی است و در کارخانه ماشین سازی اراک تولید و به بروجرد حمل می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: اعتبارات پل رو گذر خیابان رودکی از محل اعتبارات استانی تامین و اجرا و نظارت احداث این پل توسط اداره راهداری بروجرد انجام می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه زمانی که راهداری بروجرد پروژه را تحویل گرفت ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت افزود: تلاش داریم تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان پروزه تکمیل شود.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا توسط راهداری بروجرد بیان کرد: اجرای زیر گذر کشتار گاه بروجرد، لکه گیری هندسی جاده بروجرد به خرم آباد و بروجرد به اشترینان، شانه سازی جاده بروجرد به اراک، احداث دور برگردان گوشه محسن بن علی در جاده بروجرد به خرم آباد از دیگر پروژهای در حال اجرای راهداری بروجرد می باشد.

به گزارش ایرنا، پل روگذر رودکی به طول ۳۰۰ متر بزرگ‌ترین پل روگذر شهری در استان لرستان، خیابان ۴۵ متری شهرداری را به ۴۵ متری بسیج متصل می‌کند که با بهره‌برداری از آن ترافیک مسیر رودکی که به دلیل تردد به محور کمربندی، گلزار شهدا و آرامستان دارالسلام و همچنین وجود کارگاه‌های مکانیکی ایجادشده کاهش می‌یابد.
عملیات کلنگ زنی پل رو گذر رودکی سال ۹۲ آغاز شد و قرار بود با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه احداث شود تا از بار ترافیکی خیابان‌های رودکی، ۴۵ متری بسیج و بلوار شهرداری بکاهد و تردد در این مسیر پرتردد را روان‌تر کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close