اخبار بروجرد

عباس گودرزی: دستگاه‌‌ها در پاسخگویی به مردم کوتاهی می‌کنند/ شهرداران قبلی بروجرد را نابود کردند

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه گاهی خودمان دنبال خود تحریمی هستیم، گفت: دستگاه‌های ما در پاسخگویی به مردم کوتاهی می‌کنند و به ارباب‌رجوع می‌گویند برو یک هفته دیگر بیا تا کار شما را انجام دهیم.

 

به گزارش تسنیم، عباس گودرزی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بروجرد که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه اخیر خود با هیئت دولت نکته خیلی مهمی را اشاره و مثال تیم فوتبال را زدند و گفتند که گاهی ممکن است تلاش و پیگیری بشود اما نتیجه مطلوب حاصل نشود، مردم ما مردم منصفی هستند اگر مدیران ما تلاش کردند قطعاً قدردانی خواهند کرد و فرمودند تصویری که برای مردم ارسال می‌شود باید تصویر تلاش، پیگیری و کوشش مستمر باشد.

وی افزود: مردم پای مبانی فکری امام خمینی(ره) هستند و وظیفه ما در این شرایط سنگین‌تر است، اگر همه‌جا از جنگ اقتصادی و فلج‌کننده که علیه ما تحمیل کردند سخن می‌گوییم لوازم آن را باید فراهم کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: اگر در زمان دفاع مقدس جنگ بود تجهیزات و امکانات و مقدوراتمان را متناسب با شرایط جنگی فراهم می‌کردیم و همه مثل یک سرباز کار می‌کردیم، در دفاع مقدس سرلشگر، فرمانده و سرباز همه یکی شدند و دفاع می‌کردند، امروز هم واقعیت این است که این اتفاق باید بیفتد ولی بپذیرید که این‌چنین نیست.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز ما با تلاشی که انجام می‌دهیم متناسب نیست بیان کرد: باید رنگ وبوی جلسات متفاوت باشد، اولویت‌ها را باید حتماً لحاظ کنیم و مسائل فرعی شایسته شرایط امروز کشور ما نیست و کار زمانی تمام می‌شود که نتیجه حاصل شود.

گودرزی تصریح کرد: دردی که در جامعه ما وجود دارد و باید روی آن خیلی دقت کنیم این است که وقتی جلساتمان تمام می‌شود انگار همه‌چیزتمام شده و می‌گوییم به سراغ جلسات بعدی برویم، جلسه برای جلسه برگزار می‌شود، قریب به‌اتفاق این جلسات متأسفانه به همین صورت است ولی زمانی کار تمام می‌شود که به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه اگر یک مسئول یا مدیر گزارش‌های متعدد برای شما آوردند را حذف کنید گفت: تقاضای ما از استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت این است که به شرکت داروسازی و داملوران بروجرد عنایت ویژه داشته باشد، این دو پروژه شاخص شهرستان بروجرد است و تنها آبرویی که از سابقه صنعتی بروجرد برای ما مانده این دو پروژه است که تقاضا می‌شود نگذاریم به کما برود و بعد بر بالین آن‌ها حاضر شویم، این دو پروژه نیاز به مساعدت ویژه دارد قبل اینکه به فکر درمان باشیم.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جلسات ویژه برای کارخانه‌های فعال تشکیل شود خاطرنشان کرد: اگر رویش نداریم لااقل جلوی ریزش را بگیریم و اگر نمی‌توانیم فرصت جدیدی را متناسب با شرایط خلق کنیم آن‌هایی که سرپا هستند را اجازه ندهیم مشکل‌دار شوند.

وی اظهار داشت: مشاغل مزاحم در بروجرد ۱۲سال پیش مطرح شد این‌همه استاندار، فرماندار و مسئول آمده و رفته ولی این پروژه‌ هنوز هم تکمیل‌نشده است، کار پیچیده‌ای نیست و این پروژه‌هایی که نیمه‌کاره است اگر رویشان تمرکز داشته باشیم مشکلشان حل می‌شود؛ گاهی خودمان دنبال خود تحریمی هستیم، بارها با مسکن و شهرسازی جلسه گذاشتیم ولی مشکل کجاست که حل نمی‌شود.

گودرزی افزود: روحیه انقلابی یعنی کوتاه کردن مسیر خدمت به مردم، دستگاه‌های ما در پاسخگویی به مردم کوتاهی می‌کنند و به ارباب‌رجوع می‌گویند برو یک هفته دیگر بیا تا کار شمارا انجام دهیم، یقه این کارمند باید گرفته شود که چرا انجام کار ارباب‌رجوع را به یک هفته دیگر موکول می‌کند.

وی عنوان کرد: از استاندار لرستان تقاضا داریم یک گروه را در استان و شهرستان‌ها تشکیل دهند تا وکیل مدافع مردم و پشت‌وپناه افرادی که تولیدکننده هستند را بگیرند ودادرس آن‌ها باشند؛ منطقه ویژه اقتصادی بروجرد کار خوبی است که باید خوب انجام بگیرد تا سرمایه‌گذاری که به آنجا می‌آید باید ضوابط را هم رعایت کند، معتقدیم قراردادها باید ضوابط داشته باشد، اگر قراردادها درست بسته نشود فقط زمان را از ما می‌گیرد چراکه درگذشته ما قربانی این رویه‌های غلط بوده‌ایم.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس بیان کرد: اگر یک سرمایه‌گذار به بروجرد می‌آید و زمین رایگان می‌گیرد قید شود زمین رایگان به سرمایه‌گذار می‌دهند و اگر دو سال‌تحویل نداد زمین را به منطقه ویژه اقتصادی پس بدهد چراکه اگر استاندار و نماینده رفتند هیچ‌کس پاسخگو نیست؛ الآن رئیس بانک مرکزی رفته چه کسی پاسخگوی وضعیت بازار ارز است وزیر اقتصاد به خاطر رئیس بانک مرکزی استیضاح شد ولی رئیس بانک مرکزی رفت و همه چی تمام شد.

وی تصریح کرد: شهرداران قبلی ما شهر بروجرد را نابود کردند و رفتند، هیچ‌کس نمی‌آید بگوید این پروژه اجراشده و چرا این‌همه بدهی به بار آورده است، امروز باید ظرفیت‌های دیگر را به کار بگیریم و با حضور شرکت‌های صنعتی این پروژه را احیا کنیم، این شرکت آمادگی دارد سرمایه‌گذاری کند و با یک خیال بیشتری پروژه را پیگیری کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close