اخبار بروجرد

عباس گودرزی: برخورد با مفسدان اقتصادی باید قاطع باشد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی در هر جایگاه و عنوانی که هستند باید قاطع باشد.

به گزارش ایرنا عباس گودرزی جمعه شب در دیدار با خانواده خبرنگار شهید محمود صارمی در بروجرد اظهار داشت: شهرستان بروجرد در طول پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تقدیم کردند که شهید صارمی یکی از این افتخارات است.

وی ضمن تقدیر از مادر شهید صارمی افزود: مادران شهدا اسوه های صبر، مقاومت و الگوهای فاطمی در جامعه هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جایگاه مادران، همسران و خواهران شهدا به عنوان الگوی زن مسلمان ایرانی ویژه و پا برجاست و این خانواده ها و بانوان پیروان واقعی نهضت زینبی هستند که باید قدردان آنها باشیم.

گودرزی با تاکید براینکه این انقلاب حاصل خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) است، اضافه کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند واین مهم بار مسئولیت ما سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری در راه ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی شهید شده اند که ما باید راه آنها را به درستی ادامه دهیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تهدید و قدرتی از بیرون در اراده این ملت و نظام جمهوری اسلامی تاثیر ندارد و با تکیه بر قدرت ایمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مشکلات نیز برطرف خواهند شد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close