اخبار ایران

حال عمومی آیت الله مکارم شیرازی مساعد است

روزهای بروجرد- در پی کسالت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حین اقامه نماز در حرم رضوی، دفتر این مرجع تقلید ضمن اعلام مساعد بودن حال عمومی ایشان اطلاعیه ای را صادر نمود.
در پی کسالت شب گذشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع معظم تقلید و مفسر تفسیر نمونه در حین اقامه نماز مغرب و عشا در حرم رضوی، دفتر این مرجع معظم تقلید ضمن اعلام خوب بودن حال عمومی ایشان اطلاعیه ای را صادر نمود.

در این اطلاعیه آمده است: در پی کسالت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حین نماز مغرب در حرم مطهر ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و پیگیریهای مخاطبین عزیز و دوست داران مرجعیت، ضمن تشکر از ادعیه و محبتهای شما عزیزان به اطلاع میرساند الحمدلله حال عمومی معظم له خوب بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

لازم به توضیح است، شامگاه پنجشنبه و در حین اقامه نماز مغرب در حرم رضوی به علت خستگی و ضعف حاصل از فعالیت و برنامه های زیاد کسالتی برای معظم له ایجاد شد که باعث گردید نماز جماعت ایشان قطع گردد که به حمدالله پس از دقایقی بهبودی حاصل شد و معظم له پس از اتمام نماز دقایقی کوتاه با زائران محترم صحبت نموده و به علت کسالت ایجاد شده و عدم سخنرانی عذر خواهی کردند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close