اخبار بروجرد

توضیح بروجردی درباره پس گرفتن امضای طرح سؤال از رئیس جمهور

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: زمانی امضای خود در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفتم که طرح سوال از حد نصاب افتاده بود.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردیدر جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طرح سوال از رئیس جمهور توسط تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضاء شد، اما بعد پای آن نایستادند.

وی با اشاره به اینکه در شأن نماینده مجلس نیست که امضایش را با زد و بند پس بگیرد، بیان کرد: زمانی امضای خود در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفتم که طرح سوال از حد نصاب افتاده بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شأن نمایندگان مجلس نیست که ابتدا طرح سوال را امضاء کرده و بعد وقتی نمی‎توانند سوال را نگه دارند، امضاء را پس بگیرند.

بروجردی تصریح کرد: سوال از رئیس جمهور را حق نمایندگان می‎دانم، اما ایرادم به همکارانم این است که نباید سوال را پس بگیرند، بلکه باید شجاعانه بایستند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید پاسخگوی مجلس باشد، افزود: امضایم را پس گرفتم چون در شأن نمایندگان مجلس نمی‎دانم که ابتدا طرح سوال کرده و آن را امضاء کنند، اما با زد و بند امضای خود را پس بگیرند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی نمایندگان نمی‎توانند سؤال خود را نگه داشته و پای آن نمی‎مانند، امضایم را پس گرفتم چون معتقدم امضای یک نماینده شأن دارد و باید شأن آن حفظ شود.

بروجردی ادامه داد: نمایندگان یا امضاء نکنند یا مردانه پای آن بایستند، اما در موضوع طرح سوال از رئیس جمهور امضای ما ضایع شد و چون برای امضای خودم ارزش قائلم، آن را پس گرفتم.

به گزارش فارس، اخیرا تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با طرح سوال از رئیس جمهور خواستار پاسخگویی وی درباره مواردی پیرامون موسسات مالی و اعتباری، رکود، افزایش غیر متعارف نرخ ارز، قاچاق، تحریم‎های پس از برجام، اشتغال و بیکاری شدند.

به دنبال آن برخی نمایندگان مجلس امضای خود را پس گرفتند و به این ترتیب طرح سوال از حد نصاب افتاد.

مقالات مشابه

1 thought on “توضیح بروجردی درباره پس گرفتن امضای طرح سؤال از رئیس جمهور”

  1. بروجردی ادامه داد: نمایندگان یا امضاء نکنند یا مردانه پای آن بایستند

    خودش جواب خودش رو داداه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close