اخبار بروجرد

راه‌اندازی «کلینیک صنعت» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

روزهای بروجرد- «کلینیک صنعت و دانشگاه» با تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آنا، به منظور تحقق شعار سال ۱۳۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و در راستای همسوسازی و حمایت از فعالیت‌های علمی-فناوری و همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و باتوجه به زمینه‌های علمی مشترک و به‌منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌ تحقیقاتی و آموزشی با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان «کلینیک صنعت و دانشگاه» راه‌اندازی می شود.

هدف از راه اندازی «کلینیک صنعت و دانشگاه» بهره مندی از توانمندی‌های بالقوه و بالفعل طرفین در توسعه فناوری‌های ناشی از فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان و یافته‌های تحقیقاتی حاصل از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی در بخش صنعت، معدن و بازرگانی است.

حمایت از تحقیقات کاربردی در زمینه‌های تخصصی در قالب انجام پروژه ها و طرح‌های تحقیقاتی برای پاسخگویی به مسائل اساسی، ارائه خدمات مشاوره در بخش‌های مختلف و مطالعات تجاری برای کمک به واحد های اجرایی و بهره برداران بخش صنعتی و بازرگانی از دیگر زمینه‌های همکاری میان طرفین است.

فراهم کردن زمینه های بحث و تبادل نظر مستمر علمی و ارائه پیشنهادات اصلاحی در روند همکاریهای مشترک با راه‌اندازی کلینیک صنعت و دانشگاه از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه های تخصصی مورد نیاز از دیگر موارد همکاری طرفین عنوان شده است .

این تفاهم‌نامه دانشگاه را موظف می کند با استفاده از استادان و متخصصین خود به ارائه مشاوره و حل مشکلات صنایع شهرستان از طریق راه‌اندازی «دفتر کلینیک صنعت» اقدام کند.

این تفاهم نامه در ۹ ماده و ۲تبصره منعقد شد و به مدت ۴سال هجری شمسی معتبر است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close