اخبار بروجردویژه ها

معاون استاندار لرستان: اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اجرای طرح توسعه کارخانجات نساجی بروجرد ضروری و باعث ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار جهش تولید در لرستان می شود.

به گزارش ایرنا اسد عبدالهی در آیین معارفه مدیرعامل جدید نساجی بروجرد که در این واحد تولیدی برگزار شد، افزود: نساجی بروجرد از واحدهای تولیدی بزرگ استان است که مدیران نگاه ویژه ای به این مجموعه تولیدی دارند.

وی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که واحدهای تولیدی بسیاری در لرستان دچار آسیب شود و زیان ببینند ولی نساجی بروجرد با تلاش کارکنان و هیات مدیره قوی توانست از بحران خارج شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: تغییرات خوبی در خط تولید نساجی ایجاد شده است و وضعیت این واحد تولیدی با اجرای طرح توسعه مطلوب تر خواهد شد.

عبدالهی اضافه کرد: نساجی بروجرد زمینه های خوبی برای اجرای توسعه دارد و دستگاههای اجرایی استان نیز برای رونق تولید در نساجی بروجرد اهتمام ویژه دارند.

وی ادامه داد: مقرر شد برای رفع مشکلات پیش روی نساجی بروجرد بانک ملی ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش به نساجی تزریق کند.

سرپرست فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه گفت: تولید کنندگان در شرایط خاص امروز جامعه نیاز به کمک دارند و باید در راستای رونق تولید به آنان توجه ویژه شود.

احمد گودرزیان افزود:  نصب دستگاههای جدید در نساجی بروجرد باعث شده که نساجی گام های رو به جلو را داشته باشد و امیدواریم با تزریق سرمایه در گردش کمک شایانی به این مجموعه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و سرپرست فرمانداری بروجرد و سرپرست اداره صمت لرستان و مدیرعامل بانک ملی لرستان، مجتبی شیرالی به عناون مدیرعامل جدید نساجی بروجرد معرفی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close