اخبار بروجرد

شهردار بروجرد: نامزدهای انتخابات از نصب تبلیغات بر مبلمان شهری خودداری کنند

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخاباتی به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری، از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، خودداری کنند.

یحیی عیدی بیرانوند افزود: حفظ آراستگی سیما و منظر شهری وظیفه عموم شهروندان است، از این رو با توجه به اینکه در آستانه سال ١۴٠٣ هستیم و خادمان شما در شهرداری با تمام توان سعی در حفظ آراستگی و زیبایی سطح شهر و المان‌های شهری دارند و برهم زدن نظم شهری موجب از بین رفتن تلاش‌های این نهاد خدمات‌رسان می‌شود.

او افزود: از نامزدهای انتخابات و حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از آلودگی بصری را به‌عنوان اولین گام وظیفه خود بدانند و از نصب هرگونه بنر، عکس، پوستر و موارد دیگر در محل‌های غیرمجاز و ایجاد آشفتگی تبلیغاتی و آلودگی بصری جلوگیری کنند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه در انتخابات گذشته دیده شده است که طرفداران بعضی از نامزدهای انتخابات، پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب می‌کنند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close