اخبار بروجرد

تاکید عضو شورای شهر بروجرد بر استفاده از ظرفیت های شهرداری بروجرد در انجام پروژه های عمرانی

روزهای بروجرد- عضو شورای شهر بروجرد بر استفاده از ظرفیت‌ها و منابع شهرداری بروجرد در انجام پروژه‌ها تاکید کرد.

فریبرز محسنی با اشاره به بحث پیمانکاران خصوصی آسفالت و اصرار برخی برای قرارداد بستن آنها با شهرداری بروجرد افزود: برخی اصرار دارند با پیمانکارانی از ملایر در خصوص آسفالت قراردادهایی امضا کنند این در حالی است که شهرداری دارای کارخانه آسفالت بروزی است و ۱۰ هزار تن مواد اولیه تولید آسفالت در آن انبار شده و تنها کمبود قیر وجود دارد که آن هم با قراردادهای مدت دار با شرکت های تولید کننده قیر -که حاضر به ارائه قیر به صورت نسیه نیز هستند- می توان آن را تامین و خود به تولید آسفالت اقدام کنیم که در آن صورت می توانیم خیابان ها و معابر بیشتری نیز آسفالت کنیم.

وی با تاکید بر مشکلات مالی شهرداری بیان داشت: برخی می خواهند یک قرارداد حدود ۳ میلیارد تومانی را به شهرداری تحمیل کنند در حالی که خود شهرداری توانایی انجام آن را دارد و این پول را می تواند برای موارد دیگر از جمله پرداخت حقوق کارگران و پروژه‌های عمرانی هزینه کند، در حقیقت سود اجرای این قرارداد در قالب حقوق به کارگران شهرداری باز می گردد.

محسنی افزود: ما باید از منابع محدود خود برای رفع نیازهای پرشمار شهرداری استفاده بهینه کنیم چرا باید کارخانه آسفالت شهرداری که از ظرفیت های ماست این گونه بدون استفاده باشد بعد ما برای تهیه آسفالت مورد نیاز به کارخانه ها و پیمانکاران دیگر شهرها رجوع کنیم؟

وی ضمن تاکید و اخطار به مدیران شهرداری برای در نظر گرفتن این موارد تصریح کرد: در صورتی که احیانا چنین قراردادهایی که به صلاح شهرداری نیست و خود شهرداری توانایی انجام آن را دارد، منعقد گردد شورای شهر بروجرد از طریق قانونی به این مسائل ورود خواهد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “تاکید عضو شورای شهر بروجرد بر استفاده از ظرفیت های شهرداری بروجرد در انجام پروژه های عمرانی”

  1. جناب محسنی،، مردم فکر می کردند این شورا. در شهرداری و شهر تاثیر بسیاری خواهد گذاشت از قضا اتفاقی نیفتاد و شهرداری و شهر در همان عقب ماندگی قرار دارد،، آیا متخلفان را به مراجع صالح فرستادید؟ آیا با رانت خواری برخورد کردید؟ آنها که در سالهای گذشته همه تخلفی کردند آیا موضع شما مقابل آنهاست یا این افراد در کنار شما هستند…………….؟؟؟

  2. شورای شهر نشان داده که کاری از پیش نمی برد برای مشکلات شهر و کارگران شهرداری چه کرده اید،، خودتان یک نفر را انتخاب کردید که معلوم بود چگونه است از تهران با سلام و صلوات آوردید در حالیکه دهها نفر بهتر در همین شهرداری وجود دارد حالا هم به جای کار کردن و اتحاد،، شهرداری و شورا در جنگ هستند و هر روز در دادگاه می روند این شکایت‌ها به درد شهر و شهرداری نمی خورد……

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close