اخبار بروجرد

کاهش ۶۲ درصدی تصادفات رانندگی در بروجرد

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۶۲ درصد کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان بروجرد با تلاش و کوشش پلیس و قانون مداری مردم محقق شده است.

فارس: سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا فرمانده انتظامی بروجرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۶۲ درصد کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان بروجرد با تلاش و کوشش پلیس و قانون مداری مردم محقق شده است.

او افزود: همچنین در ۶ ماهه اول امسال ۲۰ درصد کشف مواد مخدر در شهرستان بروجرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مهدوی‌کیا اظهار داشت: با تلاش و کوشش ماموران پلیس در نیروی انتظامی شهر ستان بروجرد در ۶ ماهه اول امسال هشت درصد کاهش سرقت و ۱۰ درصد جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر افزایش داشت است.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین در ۶ ماهه امسال انواع دستگیری‌ها ۱۳ درصد در شهرستان بروجرد ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مهدوی‌کیا افزود: امسال هفته فراجا  با شعار شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار نامگذاری شده که تلاش می‌کنیم تا این شعار به خوبی محقق شود.

او اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس که از مطالبات به حق شهروندان است جمع آوری معتادان متجاهر است که در این راستا دستگاههای متولی نیز باید به پلیس کمک کنند.

مهدوی‌کیا تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان بروجرد برنامه‌های آموزشی مختلف و طرح‌های منطقه‌ای انجام شده است، اولویت پلبس در برقراری امنیت برخورد قاطع با اراذل و اوباش و هنجار شکنان است، پلیس برای حمایت از تولید داخلی با قاچاق کالا برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یکی از ویژگی پلیس اعتقاد و التزام به اهداف و آرمان های انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، پلیس برای خدمت به انقلاب و نظام و حفظ امنیت جامعه همواره جان خود را فدا می‌کند.

مهدوی‌کیا افزود: جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان بر علیه نیروی انتظامی با صحنه سازی و تبلیغات سو دشمنان انجام شد با این نگاه که قصد ایجاد نارضایتی در جامعه و فاصله انداختن بین پلیس و مردم بودند تا بتوانند با توطئه جامعه را ناامن کنند که با همراهی مردم و پشتیبانی آنان از پلیس فتنه دشمنان خنثی شد.

او بیان کرد: حدود ۲۶ دستگاه در بحث برقراری امنیت متولی هستند ولی پلیس همواره در خط مقدم در صحنه‌ها حضور دارد و امنیت و آرامش را برقرار می‌کند، پلیس همواره به همکاری و پشتیبانی همه آحاد جامعه برای برقراری امنیت نیاز دارد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: پلبس شهرستان بروجرد در حوزه انتخابات به هیچ گروه و حزب خاصی وابستگی ندارد و ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخاباتی باشکوه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close