اخبار ایران

وزیر اطلاعات: نمی‌توان ادعای انقلابی و ولایی بودن داشت ولی دروغ‌پراکنی کرد

روزهای بروجرد- وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز فضای مجازی؛ فضای دروغ پراکنی، تهمت و افترا شده است، گفت:نمی توان ادعای انقلابی و ولایی بودن داشت، ولی حرمت شکنی و دروغ پراکنی کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمود علوی در سفر به فومن با اشاره به فشارهایی که از سوی دشمن بر ملت و نظام اسلامی وارد می شود، اظهار داشت: به خیال خام خود تصور کرده اند می توانند به موجودیت جمهوری اسلامی ایران پایان دهند، حال اینکه ملت ایران، گردنه های سخت تر از این را نیز پشت سر گذاشته است.

وزیر اطلاعات، وحدت و انسجام ملی را رمز شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: امروز فضای مجازی؛ فضای دروغ پراکنی، تهمت و افترا شده و عده ای، به راحتی با آبروی دیگران بازی کرده و آنان را متهم می کنند.

وی افزود: نمی‌توان ادعای انقلابی و ولایی بودن داشت، ولی حرمت شکنی و دروغ پراکنی کرد.

وزیر اطلاعات با یادآوری مظلومیت شهید سرافراز تاریخ شهید بهشتی گفت: این شرایط را که می بینیم، به یاد مظلومیت شهید بهشتی می افتم؛ لازم است قدر بهشتی ها را تا زمانی که از بین ما نرفته اند، بدانیم.

وی با بیان اینکه هیچ توجیهی نمی‌تواند به ما اجازه عبور از تذکرات رهبری بدهد، ادامه داد: ولایت مداری بدون عمل به دستورات معظم له محقق نمی شود.

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنانش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید افتخاری نماینده فقید فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید والامقام، در خدمت به مردم با عشق گام بر میداشت و اگر امروز مردم قدرشناس، علما و رجال دین هستند، به همین دلیل است.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی ابراز داشت: علت احترام مردم به علما و جامعه روحانیت این است که علمایی مانند “شهید افتخاری” به‌دنبال خدمت به مردم بودند.

علوی با تاکید بر اینکه بسیاری از علمای اسلامی همواره در مسیر مجاهدت گام برمی‌داشتند، خاطرنشان کرد: علمای اسلام همواره به استقبال شهادت می‌رفتند و پرچم اهل بیت را زمین نمی‌گذاشتند.

وی با اعلام اینکه علمایی مانند امام راحل و شیخ فضل‌الله نوری حتی زمانی که جان‌شان در خطر بود به قدرت‌های خارجی و استکباری پناه نمی‌بردند، گفت: شیخ فضل‌الله نوری حاضر شد بر سر دار برود اما زیر بیرق بیگانه نرود.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه علمای اسلام در طول تاریخ همواره در مقابل قدرت‌های زورگو ایستادگی می‌کردند، افزود: زمانی که امام خمینی(ره) برای قیام اقدام کرد یاری نداشت اما باور داشت که خون بر شمشیر پیروز است.

علوی با بیان اینکه علمای اسلام همواره به‌دنبال حفظ اسلام بودند، ابراز داشت: امروز شاهد هستیم که دشمن هر توطئه‌ای می‌کند، نمی‌تواند ملت ما را به زانو در بیاورد زیرا مردم ما پیوند عمیقی با ولایت و مقام معظم رهبری دارند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که پیوند میان مردم و ولایت بر قرار است، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا ملت ما را با تحریم دچار مشکل کند اما نمی‌داند که مردم با وحدت خود سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close