اخبار بروجرد

عباس گودرزی: باید برجام را بُکشیم

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکای به ظرفیت‌های درونی تنها راه‌ حل مشکلات کشور است.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در نشست با فعالان اقتصادی لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد دارم اگر اراده ها برای حل مشکلات در هم ضرب شوند،  کائنات نیز بسیج می شوند تا ما موفق شویم،  این جزو سنت های الهی است، اظهار داشت: نباید از برگزاری این جلسات ناامید شد.

وی با بیان اینکه این جلسات باید در فصول مختلف برگزار شود، این جلسات وقتی برنامه بالادستی ۵ ساله توسعه را می نویسیم باید یکی دوماه قبل از آن برگزار شوند، یا وقتی که بودجه را می نویسیم باید برگزار شوند، تصریح کرد: نمایندگان باید از خرد جمعی استفاده کنند و بتوانند تصمیم گیری و تصمیم سازی خوبی کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر مشکلات قابل حل است، برای خواسته های خود باید اصرار داشته باشیم.

گودرزی با اشاره به اینکه سرزمین ما سرشار از ظرفیت است و می توانیم با اتکای به این ظرفیت ها مشکلات را حل کنیم، اظهار داشت: برای این اقدام جامعه ما باید جامعه مومنانه باشد و نگاه و تکیه به ظرفیت های داخلی داشته باشد.

وی ادامه داد: گذر مردی با مرشدش به سرزمینی خورد، شب را در آنجا ماندند و پیرزنی با شیر تنها بزی که داشت از آنان پذیرایی کرد، صبح هنگام حرکت مرید به مرشد گفت برویم از پیرزن تشکر کنیم، مرشد گفت اگر می خواهی تشکر کنی برو بُز او را بکش، بز را گشتند و رفتند؛ چندسال بعد که دوباره گذرشان به آن منطقه خورد دیدند چه پیشرفت،  کشاورزی و تجارتی در منطقه شکل گرفته، وقتی در مورد متولی منطقه جویا شدند گفتند یک پیرزن متولی آن است؛ از پیرزن پرسیدند که چگونه به چنین رونق و تجارتی دست یافته اند، او گفت «من تنها یک بز داشتم که آن را کشتند،  بدون غذا نمی توانستیم زندگی کنیم، یکی از پسرانم زمینی را شخم زد و زراعت کرد،  پسر دیگرم دل کوه را شکافت و فلزات گران بها به دست آورد و تجارت را رونق داد».

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در زندگی خود این بز را بکشیم و برجام بز دولت است.

گودرزی با اشاره به اینکه هنوز هم چشم داریم یک اتفاقی بیافتد، گفت: مگر ما اعتماد نکردیم، مگر پلمپ نکردیم، اما آن ها تف کردند و پاره کردند، آنها وقیحانه با ما رفتار کردند.

وی با بیان اینکه وضع ما بهتر نخواهد شد مگر اینکه به ظرفیت های درونی اتکا کنیم، تصریح کرد: بخشی از مشکلات هم مدیریتی است، ما خودتحریمی داریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه من حدود ۴ درصد از ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر را توانسته اند جذب کنند، خاطرنشان کرد: برخی مدیران ما دغدغه ندارند، تا زمانی که شب نخوابی نشود و پیگیری مستمر نشود، مشکلات حل نمی شود.

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “عباس گودرزی: باید برجام را بُکشیم”

  1. کاش به جای برجام، کمی به فکر کارگران بیچاره شهرداری باشید معلوم نیست آقایان هم فکر شما چرا این جوان بی تجربه را آورده اند و چرا با این همه عملکرد بد و ضعیف، دیگری را انتخاب نمی کنند عجیب است این سیاست و سیاسی کاری، حقایق پشت ابر سیاست پنهان می شود

  2. حرف زدن چقدر آسان است شما با ظرفیت داخلی تا به حال چه کرده اید،،،، توضیح بفرمایید تا مردم بدانند که چه گامهایی برداشته اید

  3. برجام با بدعهدی آمریکا مرد شما فکری به حال زندگی مردم کنید کارگر شهرداری شهر فرزانگان ۹ماه حقوق نگرفته است آیا جنابعالی به عنوان نماینده خبر داری، ، چه کار کرده ای

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close