اخبار ایران

آخرین وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها/ استمرار خدمت ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان

روزهای بروجرد- مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را تشریح کرد و گفت: به محض تعیین و ابلاغ سهمیه از سوی سازمان امور اداری و استخدامی، برگزاری آزمون برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی و عملیات استخدام را آغاز می‌کنیم.

یارمحمد حسین‌بُر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق­‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب سال ۹۷، شیوه‌نامه استخدامی آماده و ابلاغ شده است و استان‌ها در حال نهایی کردن موارد هستند.

وی افزود: استخدام‌ها باید با توجه به سهمیه تخصیصی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی انجام شود، به محض تعیین و ابلاغ سهمیه، برگزاری آزمون برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی و عملیات استخدام را آغاز می‌کنیم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره طرح معلم تمام وقت گفت: استقبال از طرح معلم تمام وقت که بر اساس آن با شش ساعت اضافه خدمت موظفی، ۱۷.۵ درصد فوق‌العاده ویژه به احکام حقوقی افزوده می‌شود بسیار خوب بود و بیش از ۵۰ هزار دبیر و هنرآموز در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم سال آینده نیز شاهد رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی باشیم.

حسین‌بر در ادامه از استمرار خدمت ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان واجدشرایط بازنشستگی در سال جاری خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۴۵ هزار نفر دیگر بازنشسته شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close