اخبار لرستانویژه ها

استاندار لرستان: روند قرار گرفتن لرستان در شیب بالای ابتلا به کرونا / اقدامات محدود کننده از اول هفته آتی اعمال خواهد شد

روزهای بروجرد- سید موسی خادمی گفت: وضعیت بیماری کرونا در چند روز اخیر از نظر تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها رشد داشته است.

خادمی در جلسه بررسی وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد:  وضعیت بیماری کرونا در چند روز اخیر از نظر تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در استان با رشد روبرو شده و جلسه امشب به همین دلیل برگزار گردیده است .

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی استان، اقدامات محدود کننده از اول هفته آتی اعمال خواهد شد که در این رابطه به مردم اطلاع رسانی می شود .

خادمی با اشاره به روند قرار گرفتن استان در شیب بالای ابتلا به بیماری تصریح کرد: مراکز درمانی استان کاملاً در حالت آماده باش هستند و تعداد تخت های بستری برای ارائه خدمات به بیماران افزایش بیشتری داشته است .۴

استاندار لرستان در پایان خواستار عدم حضور مردم در مراکز ازدحام جمعیت و مراسمات به عنوان کانون های شیوع بیماری شد و گفت: رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک کماکان به عنوان بهترین راه حل پیشگیری از بیماری به مردم توصیه می شود و انتظار می رود که مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close