اخبار بروجرد

۱۰ واحد آموزشی در بروجرد برای اسکان مسافران تجهیز شد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۱۰ واحد آموزشی با حدود ۹۹ کلاس، خانه معلم و یک مرکز آموزشی شبانه روزی شهرستان برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شد.

شهاب روزبهانی در گفت و گو با ایرنا افزود: مدارس به دو گروه الف و ب تقسیم شده که ۳۷ کلاس در گروه الف و ۶۲ کلاس نیز در گروه ب برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: مدارس گروه الف دارای حمام، آشپزخانه مجزا، تلویزیون، یخچال و دیگرامکانات رفاهی هستنند و مدارس گروه ب نیز حمام و آشپزخانه عمومی دارند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه در صورت افزایش حجم مسافر آمادگی اختصاص مدارس بیشتری وجود دارد، بیان کرد: زمان اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان بروجرد از تاریخ ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا پایان نیمه اول شهریور ماه ادامه دارد.

روزبهانی اضافه کرد: در ایام تابستان سال گذشته بیش از ۱۰ هزار گردشگر در قالب یک هزار و ۴۵۰ خانوار در مدارس این شهرستان اسکان داده شدند.

شهرستان بروجرد به عنوان دروازه استان لرستان به دلیل آب و هوای معتدل، طبیعت زیبا و بکر، ۱۶۵ بنای تاریخی و ۱۷ بقاع متبرکه همه ساله در ایام تابستان و نوروز مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

حدود ۵۲ هزار دانش آموز در بیش از۴۰۰ واحد آموزشی شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close