اخبار بروجرد

از ابتدای امسال ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بروجرد کشف و ضبط شده است

روزهای بروجرد- فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: درسه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۶۰۰ قاچاقچی و یک هزارو ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر دراستان کشف و ضبط شده است.

 

به گزارش ایرنا سردارحاجی محمد مهدیان نسب در نشست با خبرنگاران که در محل دفتر فرماندهی انتظامی بروجرد برگزارشد، افزود: ارتقا فرهنگ عفاف وحجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی، کاهش وقوع سرقت ها وجرائم و کشف پیش دستانه سرقت، مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدربه عنوان توطئه ریشه دارنظام سلطه، بهبود وضعیت ترافیکی با ارتقا فرهنگ ترافیک از اولویت های پلیس درلرستان است.

وی اظهارداشت: جرائم زورگیری، آدم ربایی، قتل های زنجیره ای، جرائم خشن محسوب می شوند که درلرستان این نوع از جرائم ۱۰۰درصد کاهش یافت.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: ازابتدای امسال ۱۳۸ بار نقاط آلوده و شناسایی شده لرستان توسط پلیس استان پاکسازی شده است.

سردارمهدیان نسب اضافه کرد: درحوزه قاچاق کالا و ارز با توجه به شعار سال حدود ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق درلرستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: ۷۳ درصد ماموریت های پلیس درشهرستان بروجرد عملیاتی شده اند و درسه ماهه نخست سال جاری هفت درصد کاهش سرقت و جرائم در شهرستان بروجرد به ثبت رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: درسال جاری ۱۵ درصد افزایش کشف مواد مخدردر بروجرد ثبت شده و یکهزار و ۵۵۰ قاچاقچی و مواد فروش در این شهرستان دستگیر شده اند.

سردارمهدیان نسب افزود: دراین مدت ۶۳ سارق حرفه ای دستگیر و۸۳ فقره سرقت توسط نیروهای فرماندهی انتظامی کشف شده است.

وی بیان کرد: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان بروجرد در سه ماهه نخست امسال ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط و چهار باند بزرگ قاچاق کالا دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: امسال آمار تصادفات نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به سامانه ۱۹۷ پلیس اطلاع دهند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close