ورزش

آخرین وضعیت ملی‌پوش بروجردی دوچرخه سواری پس از عمل جراحی

روزهای بروجرد- مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری می‌گوید: به احتمال زیاد آروین معظمی گودرزی مشکلی برای حضور در بازی‌های آسیایی نداشته باشد.

بهروز فرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از مصدومیتی که چهارشنبه هفته گذشته در اردوی رشت برای آروین پیش آمد، سه روز در بیمارستان بستری بود و دو عمل جراحی روی صورتش انجام داد.

وی با بیان اینکه آروین از ناحیه چشم، لب، پلک، بینی و… صدمه دیده، ادامه داد: یواش یواش چشمش را باز می‌کند اما دیدش کمی تار است و در نور خورشید مشکل دارد و اذیت می‌شود.

فرزاد درباره اینکه معظمی گودرزی می‌تواند به جاکارتا برسد؟ گفت: اگر چشمش مشکل نداشته باشد فکر نمی‌کنم برای حضور در بازی‌های آسیایی مانعی داشته باشد و از دو، سه روز آینده به احتمال زیاد تمرین با دوچرخه ثابت را در خانه شروع می‌کند.

مربی سابق تیم ملی تاکید کرد: ما بیشتر به فکر نتیجه در جاکارتا و تکرار نشان نقره آروین در بازی‌های آسیایی اینچئون هستیم و خودش هم انگیزه زیادی دارد.
وی گفت: پس از زمین خوردن آروین، فدراسیون در مداوای او سنگ تمام گذاشت و او را در بهترین بیمارستان رشت که خصوصی بود بستری کرد و مدیر تیم‌های ملی، سرمربی و سرپرست همه مدام به عیادت می‌آمدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close