اخبار بروجردویژه ها

سرپرست فرمانداری بروجرد: اگر وضعیت برای حضور دانش آموزان در مدارس مناسب نباشد مدارس تعطیل می شود

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: مهارت آموزی سلامت در سال تحصیلی جدید کرونایی در اولویت کاری معلمان و مدیران مدارس قرار بگیرد.

احمد گودرزیان در آیین بازگشایی مدارس که در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کلاهدوز بروجرد برگزار شد، افزود: با شیوع ویروس کرونا امسال بازگشایی مدارس با پروتکلهای ویژه انجام می شود، هم اکنون طبق اعلام ستاد کرونا در بروجرد وضعیت زرد است و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی انجام نشود ممکن است وضعیت نارنجی و قرمز شود.

به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: معلمان علاوه بر آموزش، رعایت پروتکل های بهداشتی را نظارت کنند، خانواده ها نیز نگران نباشند اگر احساس شود وضعیت، مناسب حضور دانش آموزان در مدارس نیست مدارس تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی ارائه می شود.

سرپرست فرمانداری بیان کرد: همه مدارس باید قبل از ورود دانش اموزان ضد عفونی شود و اگر مدرسه در تهیه مواد ضد عفونی کننده دچار مشکل بود اعلام کنند تا توسط فرمانداری تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

گودرزیان با اشاره به اینکه امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین تر بار آموزش دانش آموزان سراسر کشور را بر دوش می‌گیریم، اضافه کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اجباری است و معلمان و مدیران باید بر این موضوع نظارت ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: مهارت آموزی دانش آموزان برای سلامت خود در شرایط کرونا یکی از وظایف مهم معلمان است، یعنی قبل از آنکه هر درسی در کلاس آغاز شود، ستاد ملی کرونا و همه ما از معلمان می‌خواهیم که هر کلاس با توصیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود و در هر کلاسی سوالات دانش آموزان در زمینه سلامت آنها و مقابله با کرونا محل بحث قرار گیرد، از این ۳۵ دقیقه قبل از آغاز هر کلاس ۵ دقیقه آن به سلامت و اولویت سلامت اختصاص یابد. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close