اخبار بروجرد

رشد تولید داروهای دامی در شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد گفت: در سال جاری با جهش تولید ۲۵ محصول جدید ( گیاهی و محلول‌های خوراکی) به سبد دارویی شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد اضافه شده است.

” دکتر محمود ابول‌زاده ” در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت: با حمایت‌های تی‌پی‌کو و شستا و تلاش مدیریت و پرسنل شرکتی که در سنوات گذشته بحران‌هایی از جمله ورشکستگی و ۴۰ میلیارد زیان انباشته داشت، و برنامه‌ریزی‌های فراگیر از نظر مالی‌، تولید و ایجاد ساختارهای بهبود، شرکت‌ ارزش‌آفرین و سودده تی‌پی‌کو شده‌ و به جایگاه اصلی خود بازگشته و امروز قطبی مهم در صنعت تولید داروهای دامپزشکی کشور شده‌ایم.

وی افزود: دریافت لوح و تندیس طلایی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منظر رشد بهره‌وری، افزایش ۱۵۵ درصدی فروش و افزایش ۱۳۰ درصدی سود خالص در چهار ماهه سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس بروجرد بیان کرد: ارتقاء GMP خطوط تولیدی که از سال ۹۸ آغاز و در ۱۴۰۰ نیز ادامه یافت، بازسازی و ارتقاء GMP خطوط پرس قرص (پروژه توسعه‌ای و بهبود) و اخذ گواهینامه‌های GMP خطوط تولید و تمدید مجدد آکرودیته آزمایشگاه و خریداری تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه از دیگر اقدامات انجام شده امسال است.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در سال ۱۳۶۲ با نام داروسازی داملران، باهدف تولید داروهای دامپزشکی با مشارکت نیـروهای کارآمد و متـعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون در استان لرستان و شهرستان بروجرد تأسیس گـردید و اکنون به­ عنوان یکی از بزرگترین مجموعه­ های تولید داروهای دامپزشکی و انسانی کشور فعالیت می کند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close