اخبار لرستان

روند ابتلا به کرونا در لرستان سینوسی است/ امکان بازگشت محدودیت ها

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: هر چند امیدوار به کاهش شیوع بیماری هستیم اما روند ابتلا در استان طی چند روز اخیر سینوسی شده است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که امروز بیست و یکم اردیبهشت برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به اقدامات انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور و همه نهادهای درگیر از لحظات شیرین این جلسه بود.

وی با اشاره به اینکه روند مقابله با بیماری کرونا تاکنون به‌خوبی پیش رفته و امیدوار به ادامه آن تا مهار کامل بیماری هستیم، تصریح کرد: از تصمیمات خوب این جلسه بازگشایی مدارس در سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت‌ماه است که دانش‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز و جهت رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند اما اجباری برای حضور در کلاس نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه امروز بر اجرای برنامه‌های مذهبی در مناطق سفید کشور منطبق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید شده است، افزود: با تصمیم ستاد ملی، صداوسیما در برخی مراکز خاص کشور طی شب‌های قدر، پخش مستقیم فیلم مراسم مربوط به این ایام در مناطق قرمز را پیگیری و انجام خواهد داد.

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای اعلام شده روند ابتلا به بیماری در چند روز اخیر با کاهش و افزایش مواجه شده که این روند سینوسی نشان از لزوم اهمیت و توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه دارد.

وی بیان کرد: وضعیت در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدارتر از سایر نقاط استان است و باید اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از این مرحله سخت عبور کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که فردا شب برگزار خواهد شد، ضمن بررسی و کنترل آخرین وضعیت استان در صورتی که احساس شود بیماری در حال برگشت بوده ممکن است تمامی یا بخشی از محدودیت‌های قبلی در برخی از شهرها مجدداً اعمال شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close