اخبار بروجرداخبار لرستان

استاندار لرستان به ماموریت ۱۵ بخشدار و معاون فرماندار خاتمه داد+فهرست

روزهای بروجرد- بهرام رشیدی نیا، از خاتمه خدمت ۱۵ بخشدار و معاون فرماندار مامور در استانداری لرستان خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در پایان نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان، گفت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور، شورای معاونین استان به ماموریت ۱۵ تن از بخشداران و معاونین فرماندار در لرستان پایان داد.
بهرام رشیدی نیا، تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت، نباید بیش از ۱۵ درصد از مدیران ستادی از دستگاه‌های دیگر در استانداری مامور باشند که در استانداری لرستان این سهمیه به ۲۶ درصد رسیده بود، لذا شورای معاونین و مجموعه استانداری لرستان در جهت کاهش این سهمیه مازاد، به ماموریت ۱۵ بخشدار و معاون فرماندار که از دستگاه‌های اجرایی دیگر به استانداری مامور شده بودند پایان داد.
وی، تاکید کرد: شورای معاونین استانداری لرستان به دنبال آن است تا از ظرفیت جوانان و بانوان برای جایگزینی این افراد استفاده کند.
مدیرکل روابط عمومی لرستان در ادامه، افزود: از هفته آینده، نشست‌های خبری معاونین استاندار آغاز خواهد شد و در ادامه، نشست خبری استاندار لرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه با هماهنگی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان صورت خواهد گرفت تا همکاری دوسویه رسانه‌ها و مجموعه استانداری در جهت توسعه استان از سر گرفته شود.
رشیدی نیا، گفت: روابط عمومی استانداری لرستان محلی برای تضارب آرای خبرنگاران و این مجموعه فرادستگاهی است. لذا امیدواریم با همکاری دوسویه میان خانه مطبوعات و مجموعه استانداری، شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه استان لرستان باشیم.

 

خاتمه خدمت چه کسانی اعلام شد ؟

گفتنی است بر اساس این اعلام، مدیرکل بانوان استانداری لرستان، معاون فرماندار الیگودرز،  بخشدار زز و ماهرو، بخشدارمرکزی دورود، معاون فرماندار دلفان، بخشدار کاکاوند، بخشدار مرکزی سلسله، بخشدار بیرانشهر، بخشدار مرکزی پلدختر، بخشدار معمولان، بخشدار درب‌گنبد، بخشدارطرهان، بخشدار گراب، بخشدار ویسیان و معاون‌ عمرانی فرمانداری بروجرد از جایگاه مدیریتی خود خداحافظی کردند تا به تشخیص استاندار لرستان و شورای معاونین استان در سمت‌های دیگری مشغول به خدمت شوند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close