اخبار بروجرد

عباس گودرزی: در کشور مشکلات و بحران وجود دارد، اما ظرفیت حل آن‎ها در داخل وجود دارد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی شاهراه حل مشکلات کشور است.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در همایش روز کارگر در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد این شهرستان اظهار کرد: اگر کارگران نبودند، بدون شک کشور به اقتدار و استقلال نمی‎رسید.

وی مصرف هر کالای ایرانی را مساوی با ایجاد شغل در داخل کشور دانست و بیان کرد: گاه برخی مسوولان در دفاع از کارگران رگ گردنشان باد می‎کند، اما لوازم خانگی منزلشان خارجی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دفاع از قشر کارگر و در مقابل مصرف کالاهای خارجی تزویر، ریا، دروغ، گرفتن پول بیت‎المال و ایجاد شغل برای بیگانگان و اجانب است.

گودرزی تصریح کرد: برخی از مسوولان و مدیران در دفاع از کارگران رگ گردنشان باد می‎کند، اما در عمل کمیتشان لنگ می‎زند و حمایت عملی از جامعه کارگری نمی‎کنند.

وی ادامه داد: در حالی که کشور همه چالش نبوده و ظرفیت حل چالش‎ها نیز در داخل وجود دارد که استراتژیک و ماموریت تعریف شده دشمن این است که بگوید ایران پر از چالش و بحران است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به این ترتیب دشمنان در همه گفت‌وگوها، مصاحبه‎ها و مذاکرات ایران را بحرانی جلوه می‎دهد و متاسفانه برخی‎ها در داخل کشور به آن‎ها کمک می‎کنند، در حالیکه ملت ایران اثبات کرده است که می‎تواند.

گودرزی عنوان کرد: در کشور مشکلات و بحران وجود دارد، اما ظرفیت حل همه آن‎ها در داخل وجود دارد، همچنانی که ثابت کرده‎ایم، ما می‎توانیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که کارگران در خط مقدم کار و تلاش و تولید قرار گرفته و زحمت می‎کشند، دریافت حقوق‎های چندین میلیونی و پاداش‎های ۱۵۰ میلیونی مدیران برخی شرکت‎ها چه معنی دارد و بابت کدام کار انجام نگرفته است؟

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد شدید از قاچاق کالا و واردات بی‎رویه به کشور بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری قاچاق کالا خنجری از پشت بر پیکره نظام است.

گودرزی با اشاره به اینکه افرادی در پشت پرده ترانزیت قاچاق کالا و ورود آن به کشور قرار دارند، افزود: با وجود تاکید مکرر رهبر انقلاب در این باره خصوصا خودداری از ورود کالاهای غیر ضروری عده‎ای گویا نمی‎فهمند.

وی در ادامه به با اشاره به انتخاب شعار سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: افزایش کیفیت تولیدات داخلی بدون شک بسترساز افزایش مصرف و پرهیز از خرید کالاهای خارجی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بسترسازی برای فعالیت تولیدی سرمایه‎گذاران را زمینه‎ساز تحقق شعار سال خواند و تاکید کرد: از سویی باید خلاهای قانونی در این میان برداشته شده و همه قوا نقش خود را در این میان ایفا کنند.

گودرزی همچنین پیشنهاد داد که در همایش‎ روز کارگر برنامه سخنرانی مسوولان حذف شده و به جای آن نمایندگان کارگران و کارآفرینان به بیان مشکلات، خواسته‎ها و مطالبات خود بپردازند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close